Ik wil dit weekend gaan beginnen met composetje inbouwen
AS X-ion 165 in een e10

k wil het liefst met behoud van originele speakerkapjes
wel wil ik mdf ringen gaan plaatsen voor verbetering van geluid en deuren dempen.
Alleen in het mdf gedeelte heb ik nog niet zoveel vertrouwen...
Waarop ga ik het mdf bevestigen?
welke dikte kan ik beste gebruiken?
ikzelf had een idee om mdf ringen op originele ringen te bevestigen aan voor en achterkant van de plastic ring.
geen idee of dit mogelijk is
iemand hier een linkje met duidelijke fotos hoe de ringen te bevestigen, ik kan zelf 1 en ander vinden maar niet genoeg...
alle hulp en ervaringen zijn welkom
bvd





