Als je ze mooi vindt, gewoon doen Tim
Grtz
ModeratorCOLON Moderator

dat is dus wat ik al eerder aangaf ook het probleem van de officiele importeur, de site die jij noemt bijvoorbeeld is geen klant van hun maar verkoopt dus wel velgen onder de naam Dotz, waarschijnlijk dmv grijze import vanuit Engeland of China ( Wat ook vaak voorkomt is dat na het bestellen je bericht krijgt dat ze niet kunnen leveren, maar je wel een alternatief kunnen aanbieden, dat ze je proberen te lokken zeg maar)ORBB schreefCOLONHaj,
dat van de velgen wist ik dus niet, goed dat je me dit even zegt !
Opzich benk niet echt een fan van replica velgen, maar hoe komt het dan dat het gewoon bij vb: online-velgen.nl
staat onder de naam Dotz ?? Die moeten er toch normaal verstand van hebben denkik ?
maar ben toch vrij zeker dat ik deze ga nemen, ik rij niet als een idioot en rij er ook geen rally mee haha..
dus snel krom gaan zal wel meevallen.

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

peewee schreefCOLONZit nu net dit topic te lezen, en zie dat je die zogenaamde dotz velgen eronder wilt hebben, en ook vraagt of dotz een betrouwbaar merk is.
ehm, 2 antwoorden, Dotz is een erg betrouwbaar merk, maar dit zijn geen officiele Dotz velgen heb ik uit zeer betrouwbare bron...
Dit zijn chinese knock-off velgen voor de engelse en zweedse markt, en worden dus ook niet door de officiele importeur van Dotz geleverd. Wat dus ook betekent, dat deze niet de kwaliteit zijn als van de originele Dotz velgen, en mocht er wel iets mee zijn kun je er ook niet mee naar de importeur....
Ben het met je eens, zijn heel erg stoere velgen, en je moet zelf weten wat je met deze info doet, maar ik raad het af.
P.S als je wilt weten wat wel de echte Dotz velgen zijn, hier de link naar de importeur
http://www.alcar.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb afgesproken met enkele kameraden aan de oprit van de E40 in Erpe-Mere tegen 8u30.ORBB schreefCOLON@Noedel; staat in how topic, weet het nog niet wat ik doe, als ik zaterdag avond al naar BE rij, en dan van bij mij thuis naar t atomium moet rijden en dan terug, is het dikke omweg, woon zelf op iets van 20minuten van de meeting. Dus mss datk rechtstreeks ga dan.
anderzijds, alsk van bij mn vriendin kom, rij ik via de ring terug, dus dan zou ik daar wel samenkomen.
tenzij gij andere plannen hebt ?

lukt wel hoorNoedel schreefCOLONHelemaal zakken is niet te doen![]()
Heb het ooit eens geprobeerd (met 195/40R17 banden), en kon niet afdraaien zonder de wielkassen te raken.
Ben dan wijselijk een kleine cm terug omhoog gegaan
Leuke foto's!
Grtz