enige info over de wagen:
Toyota Corolla E12
2.0 D4D'tje
5deurs
enkele foto's van hoe het er nu al uitziet:

achter zijde gecleaned !

Chaos !

De nood aan goed geluid was hoog, dus bij deze:

groeten, ORBB
ModeratorCOLON Moderator

spaar dan maar gwn verder voor een goei schroefsetjeORBB schreefCOLONwel...
ik woon in een doodlopend straatje, en enkel in dat straatje liggen al 3verkeersdrempels... :p daarom dat ik niet meteen TE fel wil zakken
maar mss dat ik ook meteen wat meer geld bij elkaar spaar en rondkijk voor een schroevenset.
iemand toevallig enkele links van goede kwaliteit schroevensetjes ?
mvg, ORBB

Heeft TTE ook geen schroefkit die gekeurd is?AirWolfe schreefCOLONtein geeft geen homologatiepapieren voor de belgische keuring bij mijn weten!
enkel KW is qua schroefvering gekeurd te krijgen in België...opletten dus!

en de schokdempers voor KW worden geleverd door ... Konivlammer schreefCOLONik dacht dat koni ook een schroefkit had , maar deze is wel net iets duurder dan de kw .
met een kw leg je uwe corolla tot tegen de grond als het echt moet

die smijt ge inderdaad tegen de grond.vlammer schreefCOLONik dacht dat koni ook een schroefkit had , maar deze is wel net iets duurder dan de kw .
met een kw leg je uwe corolla tot tegen de grond als het echt moet

- Leeslampjes, ja, met platte schroevendraaierORBB schreefCOLONde leeslampjes in de wagen, dat kapje eraf, is dit gewoon eruit klikken met een platte schroevendraaier ? (durf er zelf geen macht op te zetten, wil het niet stuk maken ^^) zo kan ik ook eens zien wat voor lampjes daarin zitten !
nu om de nummerplaat verlichting achterin te verranderen, heb de lampjes al kunnen bekijken welke het zijn, maar om te vervangen, moet hiervoor dat hele plastiek ding in de koffer eruit ?? of kan het net via die kleine gaatjes ertussendoor?
ook ben ik vanzin om er aan de binnenzijde wat ledjes en neons in te hangen (vb achter mn roostertjes van mn verwarming etc) iemand met een E12 die wat tips & tricks heeft om neons te plaatsen en waar ik bv goed moet op letten etc etc(fotootjes zijn altijd welkom)
greets, Tim

Toch toevallig niet in ACA?ORBB schreefCOLONdeze avond samen met een vriend naar een autospullen shop geweest in Erpe Mere en wat gerief meegenomen

klopt, in den ACA :pNoedel schreefCOLONToch toevallig niet in ACA?ORBB schreefCOLONdeze avond samen met een vriend naar een autospullen shop geweest in Erpe Mere en wat gerief meegenomen![]()
Mooi, ze geven een mooie blauwe schijn zo te zien!
Ikzelf heb nu volledig (donker)blauwe stadslichtjes zitten,
lijkt wat gemengd te worden met de witte lichtbundel van mijn koplampen,
geeft een mini beetje xenon effect