En alweer beetje pech met de corolla
gisteren zoals elke week van mn vriendin naar huis gereden, heel het weekend in Nederland van hier naar daar gereden geen enkel probleem.
ik vertrek naar huis ook alles ging goed.
na +200km ben ik op +-15km van huis en ik ga zoals elke week mn dieseltankje vol gooien.
alles vol, alle waardes in mn fuellog app ingegeven, wil de corolla starten,
2keer flauwtjes rond gedraaid en geen beweging meer.
batterij overleden.
Was 2uur in de nacht dus natuurlijk niemand in de buurt waar ik kon aan vragen voor startkabels, uiteindelijk toch mn pa gebeld.
en die heeft me dan komen verlossen met startkabels.
Tot thuis geraakt in 1stuk, meteen mn multimeter genomen en de lading is gewoon goed.
Dus dat vond ik dan weer beetje vreemd, na +200km rijden, 5min stilstaan en dan niet meer starten met warme motor.
maarjah, is nog steeds de eerste batterij van de Corolla en die zit er al sinds 2004.. vind ik op zich een knappe prestatie
Vandaag de corolla maar gestart met mn boosterkit thuis en naar de garage gereden.
meteen een hele grote beurt voor de Corolla dan maar :p
- Groot onderhoud (100.000km)
- Schade herstelling : (TTE bumper, zijflank, voorlicht + spuiten)
- 2 sterretjes uit me voorraam halen
- Nieuwe accu erin
ik had het plaatsen van de bumper wat uitgesteld door het weer, maar nu toch maar laten doen nu hij toch bij de garage staat..
hopelijk nu terug 7jaar zonder problemen rijden
Het zielige corollatje. in zielige wintermodus, met zn mond open
