Trouwens, TTE maakt ze niet meer heb ik op het Toyotaownersclub forum gelezen, dus als je een echte wil (geen replica) dan zal je toch idd heel goed moeten zoeken.
Ik zal m'n ogen openhouden op dat forum
Grtz
ModeratorCOLON Moderator

















ik vind het echt niet strak om op een E11 mistlampenkap geel te makenORBB schreefCOLONOhja btw Jonas,
met de nieuwe bumper ga ik wrs ook mn mistlichten een kleurtje geven
maar bestaan er ook gewoon GELE lampen? zoals in de oudere auto's / vrachtwagens die hierin passen?
of anders zou ik ze gewoon ook een blauwe schijn geven,
heb nog niet gekeken op internet ofzo maar wat voor lampen zitten er in de mistlichten?
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

CoupÉter schreefCOLONzou persoonlijk zelf niet voor 18 gaan. Ten eerste moeilijk te vinden in de juiste maat. Ten tweede.. gevonden.. weinig keus![]()
Dus zou zelf voor andere 17 gaan als je toch wilt veranderen.












