Die hou ik straks over
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8406" onclick="window.open(this.href);return false;
ModeratorCOLON Moderator

dan zou ik voor de betrouwbaarheid toch voor de bovenstaande aanbieding gaan van de mercedes met de smart.Thijs schreefCOLONEen Dealer van Renault geeft nu een gratis Twingo weg als je een Espace koopt

tjah..............................Corollacomfort schreefCOLONin Amerika krijg je bij aankoop van een willekeurige (grote) Chrysler voor 1 dollar een PT Cruiser bij

Bah, al zouden ze me geld toegeven wil ik nog niet in zo'n wagen gezien worden.Corollacomfort schreefCOLONin Amerika krijg je bij aankoop van een willekeurige (grote) Chrysler voor 1 dollar een PT Cruiser bij

Kunt u em ook anoniem afleveren??Leon schreefCOLONBah, al zouden ze me geld toegeven wil ik nog niet in zo'n wagen gezien worden.Corollacomfort schreefCOLONin Amerika krijg je bij aankoop van een willekeurige (grote) Chrysler voor 1 dollar een PT Cruiser bij

Hahahh die raak je aan de straatstenen niet kwijtBlackE10 schreefCOLON en die pt cruiser verkopen we wel weer

zeg dat maar niet te hard, mijn pa rijd in zo'n hok en vind hem erug mooi, snap zelf niet wat hij er in ziet..Rinkel schreefCOLONHahahh die raak je aan de straatstenen niet kwijtBlackE10 schreefCOLON en die pt cruiser verkopen we wel weer

Co'tje schreefCOLON
zeg dat maar niet te hard, mijn pa rijd in zo'n hok en vind hem erug mooi, snap zelf niet wat hij er in ziet..
ARco