De betere autoverkoop acties

Toyota...nu ff niet!

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

De betere autoverkoop acties

Bericht door BlackE10 »

Wie zoekt er nog een leuke smart?
Die hou ik straks over :lol:
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8406" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Leon »

Leuke actie, voor bijna 7 ton moet dat er toch ook wel af kunnen. :D
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Bertus »

Wel een geinige smart :D
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Rinkel
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4391
GeregistreerdCOLON Do Sep 29, 2005 17:23

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Rinkel »

Hahah goede actie :D
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
Thijs
Full member
Full member
BerichtenCOLON 379
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2003 01:57

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Thijs »

hm ben benieuwd of de kopers wel de extra kosten van zo'n smart kunnen opbrengen :lol: :lol:

*Misschien iets voor Toyota bij een LF-A een Y-Go kadaux 8-)
Thijs
Full member
Full member
BerichtenCOLON 379
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2003 01:57

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Thijs »

Een Dealer van Renault geeft nu een gratis Twingo weg als je een Espace koopt :shock:
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Joseppe »

Thijs schreefCOLONEen Dealer van Renault geeft nu een gratis Twingo weg als je een Espace koopt :shock:
dan zou ik voor de betrouwbaarheid toch voor de bovenstaande aanbieding gaan van de mercedes met de smart.

al hoewel je dan bij de renault actie bijna altijd de zekerheid hebt dat er 1 auto over is om mee te rijden als de ander weer eens bij de dealer staat :lol: :lol:
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Corollacomfort
Special member
Special member
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON Vr Apr 28, 2006 09:55

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Corollacomfort »

in Amerika krijg je bij aankoop van een willekeurige (grote) Chrysler voor 1 dollar een PT Cruiser bij :lol:
Opel Astra Wagon 1.9 CDTI 74 KW
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Joseppe »

Corollacomfort schreefCOLONin Amerika krijg je bij aankoop van een willekeurige (grote) Chrysler voor 1 dollar een PT Cruiser bij :lol:
tjah.............................. :lol: , vond de prowler wel leuk, zouden ze er veel liever erbij mogen doen :D
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Leon »

Corollacomfort schreefCOLONin Amerika krijg je bij aankoop van een willekeurige (grote) Chrysler voor 1 dollar een PT Cruiser bij :lol:
Bah, al zouden ze me geld toegeven wil ik nog niet in zo'n wagen gezien worden. ;)
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door BlackE10 »

Nou ik koop wel een 300C srt 8 of een Firepower dan en die pt cruiser verkopen we wel weer :P
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Sexiejbeest
President member
President member
BerichtenCOLON 2382
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 23:49

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Sexiejbeest »

Leon schreefCOLON
Corollacomfort schreefCOLONin Amerika krijg je bij aankoop van een willekeurige (grote) Chrysler voor 1 dollar een PT Cruiser bij :lol:
Bah, al zouden ze me geld toegeven wil ik nog niet in zo'n wagen gezien worden. ;)
Kunt u em ook anoniem afleveren?? :D
-'s Avonds een vent, 's Ochtends absent!
-Team S Power!
- www.filedumper.nl : om lekker je files te dumpen
- www.waariseen.nl?
Rinkel
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4391
GeregistreerdCOLON Do Sep 29, 2005 17:23

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Rinkel »

BlackE10 schreefCOLON en die pt cruiser verkopen we wel weer :P
Hahahh die raak je aan de straatstenen niet kwijt :P
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door BlackE10 »

Dan ga ik er mee rally crossen
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Co'tje »

Rinkel schreefCOLON
BlackE10 schreefCOLON en die pt cruiser verkopen we wel weer :P
Hahahh die raak je aan de straatstenen niet kwijt :P
zeg dat maar niet te hard, mijn pa rijd in zo'n hok en vind hem erug mooi, snap zelf niet wat hij er in ziet..


ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Corollacomfort
Special member
Special member
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON Vr Apr 28, 2006 09:55

Re: De betere autoverkoop acties

Bericht door Corollacomfort »

ik heb ooit eens in een 2.0 liter automaat gereden, met leren bekleding erin...ding heeft een wegligging van een zwabber, viel bijna uit mijn bestuurdersstoel :lol:

Co'tje schreefCOLON
zeg dat maar niet te hard, mijn pa rijd in zo'n hok en vind hem erug mooi, snap zelf niet wat hij er in ziet..


ARco
Opel Astra Wagon 1.9 CDTI 74 KW
BUTTON_POST_REPLY