angeleyes koplampen
ModeratorCOLON Moderator
-
toyotafreak
- Special member

- BerichtenCOLON 535
- GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23
angeleyes koplampen
ik zit eraan te denken mijn engelse jdm heldere koplampen
te verruilen voor de pas uitgekomen angeleyes lampen.
Maar omdat er verschillen zitten in de vorm vroeg ik
me af of er iemand fotos heeft waar de 2 setjes naast elkaar staan.
Dit om de vorm te vergelijken
iemand..?
te verruilen voor de pas uitgekomen angeleyes lampen.
Maar omdat er verschillen zitten in de vorm vroeg ik
me af of er iemand fotos heeft waar de 2 setjes naast elkaar staan.
Dit om de vorm te vergelijken
iemand..?
BP mobiel--> RIP... Aygo --> daily drive 
-
toyotafreak
- Special member

- BerichtenCOLON 535
- GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
toyotafreak
- Special member

- BerichtenCOLON 535
- GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23
als het alleen dat hoekje is...BlackE10 schreefCOLONKlopt, ik heb ook nog foto's van het model van de lampen thuis. Zal ik proberen het weekend te posten. Het is het zelfde model als de amerikaanse lampen die ik gehad heb.
Helaas voor jou voorbumper dus lastig aan te passen Johan..
heb ik een idee..maar moet dat nog even
overleggen met de spuiter.
hoe is het lichtbeeld btw.. ik hoorde van marco dat egbert niet
weet hoe het lichtbeeld is.. -zucht-
en kom je ermee door de apk
BP mobiel--> RIP... Aygo --> daily drive 
-
Grrrrrene
- Senior member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05
Ik heb toen ze aangekondigd werden in Te Koop gelezen dat ze geleverd worden met een passende grill, misschien dat je daar wat mee kan? Of zit bij jou de grill vast aan de bumper?
Lastige is wel dat je voor de APK (lichtbeeld was Engels toch?) dan je hele grill ook mee moet switchen
Lastige is wel dat je voor de APK (lichtbeeld was Engels toch?) dan je hele grill ook mee moet switchen
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
-
Grrrrrene
- Senior member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49
Idd Johan heeft een ASP bumper dus wordt beetje lastig 
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
toyotafreak schreefCOLONals het alleen dat hoekje is...BlackE10 schreefCOLONKlopt, ik heb ook nog foto's van het model van de lampen thuis. Zal ik proberen het weekend te posten. Het is het zelfde model als de amerikaanse lampen die ik gehad heb.
Helaas voor jou voorbumper dus lastig aan te passen Johan..
heb ik een idee..maar moet dat nog even
overleggen met de spuiter.
hoe is het lichtbeeld btw.. ik hoorde van marco dat egbert niet
weet hoe het lichtbeeld is.. -zucht-
en kom je ermee door de apk
lichtbeeld is onbekend, maar dit kan best aardig zijn. Of je er mee door de apk komt betwijfel ik. Denk haast niet dat je het mooi krijgt afgesteld
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49
Btw moet dus de helevoorbumper er voor de APK af aangezien de grill aan de bumper vast zit bij mij om de lampen er uit te halen? Lijkt me toch niet
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Omdat bij hem de grille aan de bumper vastzit.BlackE10 schreefCOLONjou heldere koplampen hebben dezelfde vorm als origineel dus hoe kom je überhaupt op het idee om de voorbumper te moeten wisselen voor apk?
Als normaal gesproken de grille eruit moet om de koplampen te demonteren, zal ie met een bumper-met-aangebouwde-grille dus de hele bumper eraf moeten halen.
Of begrijp ik het nou verkeerd

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
ohoooo zooo
Ik dacht aan de vorm van de koplampen
Dan hoeft hij het ook niet als hij eens logisch nadenkt.
DE grille moet ern normaal uit omdat die vast zit geschroeft aan de koplampen. Zo simpel is het.
Als je de beweging kan maken om de koplamp uit de klem te trekken en de bouten aan de buitenste zijkant uit de carroserie te trekken kan de bumper blijven zitten. MAar dat kan ik niet inschatten zo. Ik vermoed eigenlijk dat de bumper d'r af moet in dat geval.
Ik dacht aan de vorm van de koplampen
Dan hoeft hij het ook niet als hij eens logisch nadenkt.
DE grille moet ern normaal uit omdat die vast zit geschroeft aan de koplampen. Zo simpel is het.
Als je de beweging kan maken om de koplamp uit de klem te trekken en de bouten aan de buitenste zijkant uit de carroserie te trekken kan de bumper blijven zitten. MAar dat kan ik niet inschatten zo. Ik vermoed eigenlijk dat de bumper d'r af moet in dat geval.
-
Grrrrrene
- Senior member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Wat ik bedoelde is dat er een speciale grill bij deze lampen wordt geleverd omdat de pasvorm in het midden (bij de grill dus) anders is. Het is een Amerikaanse grill. Aangezien de grill bij toyotafreak aan de bumper vast blijkt te zitten (toch?) moet hij ook z'n bumper loshalen als hij deze lampen wil monteren. En daarna zal er een andere bumper op moeten of hij moet de grill los zagen van de bumper, dat mag hij zelf bepalen. De andere, bij de lampen meegeleverde grill moet dan gemonteerd worden en bij APK kan het hele zwikkie weer omgebouwd worden.
Dus voor APK:
- Huidige bumper
- Huidige grill
- Gewone koplampen
Buiten APK:
- Andere bumper zonder grill
- Speciale grill voor heldere angeleyes
- Angeleyes koplampen
Dus voor APK:
- Huidige bumper
- Huidige grill
- Gewone koplampen
Buiten APK:
- Andere bumper zonder grill
- Speciale grill voor heldere angeleyes
- Angeleyes koplampen
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
-
toyotafreak
- Special member

- BerichtenCOLON 535
- GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
Grrrrrene schreefCOLONVolgens mij praten we langs elkaar heen. Wat ik bedoelde is dat er een speciale grill bij deze lampen wordt geleverd omdat de pasvorm in het midden (bij de grill dus) anders is. Het is een Amerikaanse grill. Aangezien de grill bij toyotafreak aan de bumper vast blijkt te zitten (toch?) moet hij ook z'n bumper loshalen als hij deze lampen wil monteren. En daarna zal er een andere bumper op moeten of hij moet de grill los zagen van de bumper, dat mag hij zelf bepalen. De andere, bij de lampen meegeleverde grill moet dan gemonteerd worden en bij APK kan het hele zwikkie weer omgebouwd worden.
Dus voor APK:
- Huidige bumper
- Huidige grill
- Gewone koplampen
Buiten APK:
- Andere bumper zonder grill
- Speciale grill voor heldere angeleyes
- Angeleyes koplampen
Klopt, en dat is wat ik ook ongeveer aangaf en wat al 1000x keer op het forum gezegt is
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
