angeleyes koplampen

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
toyotafreak
Special member
Special member
BerichtenCOLON 535
GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23

angeleyes koplampen

Bericht door toyotafreak »

ik zit eraan te denken mijn engelse jdm heldere koplampen
te verruilen voor de pas uitgekomen angeleyes lampen.
Maar omdat er verschillen zitten in de vorm vroeg ik
me af of er iemand fotos heeft waar de 2 setjes naast elkaar staan.
Dit om de vorm te vergelijken

iemand..?
BP mobiel--> RIP... Aygo --> daily drive :)
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

om de angel eyes ingebouwd te zien kun je beter kijken in het projecten topic van Mr K die heeft wat foto's ervan, de 2 naast mekaar kan ik zo 1,2,3 niet vertellen of die er zijn
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
toyotafreak
Special member
Special member
BerichtenCOLON 535
GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23

Bericht door toyotafreak »

ik heb een foto gevonden van de grill ( als ik het goed heb.)
je kunt zien dat het onderste hoekje anders is. :?
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
BP mobiel--> RIP... Aygo --> daily drive :)
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

Klopt, ik heb ook nog foto's van het model van de lampen thuis. Zal ik proberen het weekend te posten. Het is het zelfde model als de amerikaanse lampen die ik gehad heb.
Helaas voor jou voorbumper dus lastig aan te passen Johan..
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
toyotafreak
Special member
Special member
BerichtenCOLON 535
GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23

Bericht door toyotafreak »

BlackE10 schreefCOLONKlopt, ik heb ook nog foto's van het model van de lampen thuis. Zal ik proberen het weekend te posten. Het is het zelfde model als de amerikaanse lampen die ik gehad heb.
Helaas voor jou voorbumper dus lastig aan te passen Johan..
als het alleen dat hoekje is...
heb ik een idee..maar moet dat nog even
overleggen met de spuiter. :)

hoe is het lichtbeeld btw.. ik hoorde van marco dat egbert niet
weet hoe het lichtbeeld is.. -zucht-

en kom je ermee door de apk :?:
BP mobiel--> RIP... Aygo --> daily drive :)
Denman
Special member
Special member
BerichtenCOLON 792
GeregistreerdCOLON Ma Apr 17, 2006 14:35

Bericht door Denman »

xenon? Als er maar gewoon genoeg lichtopbrengst is, zal er weinig aan de hand zijn
Corolla E12 Sport anniversary
Toyota Aygo
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

lichtbeeld bedoelde hij of het engels of europees is
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Denman
Special member
Special member
BerichtenCOLON 792
GeregistreerdCOLON Ma Apr 17, 2006 14:35

Bericht door Denman »

ok sorry
Corolla E12 Sport anniversary
Toyota Aygo
Grrrrrene
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05

Bericht door Grrrrrene »

Ik heb toen ze aangekondigd werden in Te Koop gelezen dat ze geleverd worden met een passende grill, misschien dat je daar wat mee kan? Of zit bij jou de grill vast aan de bumper?

Lastige is wel dat je voor de APK (lichtbeeld was Engels toch?) dan je hele grill ook mee moet switchen :(
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
Jurriuit
President member
President member
BerichtenCOLON 2213
GeregistreerdCOLON Do Feb 23, 2006 19:58

Bericht door Jurriuit »

Grrrrrene schreefCOLON
Lastige is wel dat je voor de APK (lichtbeeld was Engels toch?) dan je hele grill ook mee moet switchen :(
10 min. max. werk.
Is echt geen moeite :wink:
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

grill heb ik in 1 minuut vervangen, dat zijn 3 schroefjes, 2 bij je koplampe eentje int midden
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Grrrrrene
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05

Bericht door Grrrrrene »

Ik snap dat het met de originele grill weinig werk is, maar als je grill aan je bumper vast zit heb je wel een probleem.
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Idd Johan heeft een ASP bumper dus wordt beetje lastig ;)
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

JURRIUIT GTsi+ schreefCOLON
Grrrrrene schreefCOLON
Lastige is wel dat je voor de APK (lichtbeeld was Engels toch?) dan je hele grill ook mee moet switchen :(
10 min. max. werk.
Is echt geen moeite :wink:
als je lampen wisselt moet ook je grille eruit :wink:
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

toyotafreak schreefCOLON
BlackE10 schreefCOLONKlopt, ik heb ook nog foto's van het model van de lampen thuis. Zal ik proberen het weekend te posten. Het is het zelfde model als de amerikaanse lampen die ik gehad heb.
Helaas voor jou voorbumper dus lastig aan te passen Johan..
als het alleen dat hoekje is...
heb ik een idee..maar moet dat nog even
overleggen met de spuiter. :)

hoe is het lichtbeeld btw.. ik hoorde van marco dat egbert niet
weet hoe het lichtbeeld is.. -zucht-

en kom je ermee door de apk :?:

lichtbeeld is onbekend, maar dit kan best aardig zijn. Of je er mee door de apk komt betwijfel ik. Denk haast niet dat je het mooi krijgt afgesteld
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Btw moet dus de helevoorbumper er voor de APK af aangezien de grill aan de bumper vast zit bij mij om de lampen er uit te halen? Lijkt me toch niet
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

jou heldere koplampen hebben dezelfde vorm als origineel dus hoe kom je überhaupt op het idee om de voorbumper te moeten wisselen voor apk?
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Bericht door Martijn »

BlackE10 schreefCOLONjou heldere koplampen hebben dezelfde vorm als origineel dus hoe kom je überhaupt op het idee om de voorbumper te moeten wisselen voor apk?
Omdat bij hem de grille aan de bumper vastzit.
Als normaal gesproken de grille eruit moet om de koplampen te demonteren, zal ie met een bumper-met-aangebouwde-grille dus de hele bumper eraf moeten halen.

Of begrijp ik het nou verkeerd :?
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

ohoooo zooo
Ik dacht aan de vorm van de koplampen

Dan hoeft hij het ook niet als hij eens logisch nadenkt.
DE grille moet ern normaal uit omdat die vast zit geschroeft aan de koplampen. Zo simpel is het.
Als je de beweging kan maken om de koplamp uit de klem te trekken en de bouten aan de buitenste zijkant uit de carroserie te trekken kan de bumper blijven zitten. MAar dat kan ik niet inschatten zo. Ik vermoed eigenlijk dat de bumper d'r af moet in dat geval.
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Grrrrrene
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05

Bericht door Grrrrrene »

Volgens mij praten we langs elkaar heen. Wat ik bedoelde is dat er een speciale grill bij deze lampen wordt geleverd omdat de pasvorm in het midden (bij de grill dus) anders is. Het is een Amerikaanse grill. Aangezien de grill bij toyotafreak aan de bumper vast blijkt te zitten (toch?) moet hij ook z'n bumper loshalen als hij deze lampen wil monteren. En daarna zal er een andere bumper op moeten of hij moet de grill los zagen van de bumper, dat mag hij zelf bepalen. De andere, bij de lampen meegeleverde grill moet dan gemonteerd worden en bij APK kan het hele zwikkie weer omgebouwd worden.

Dus voor APK:
- Huidige bumper
- Huidige grill
- Gewone koplampen

Buiten APK:
- Andere bumper zonder grill
- Speciale grill voor heldere angeleyes
- Angeleyes koplampen
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
toyotafreak
Special member
Special member
BerichtenCOLON 535
GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23

Bericht door toyotafreak »

of ik de hele ( asp) bumper moet loshalen..
geen idee..

ik breng de rolla een week vantevoren naar me spuiter
en die maakt hem dan apk klaar.


egbert ( de verkoper van de angeleyes)
Weet ook niet of ze europees beeld hebben.! :?
BP mobiel--> RIP... Aygo --> daily drive :)
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

kan hij het niet gewoon 'simpelweg' aan de importeur vragen?
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

Marc0 schreefCOLONkan hij het niet gewoon 'simpelweg' aan de importeur vragen?
Waarschijnlijk is hij de importeur en de kans is zeer groot dat lichtbeeld niet goed is.
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

Grrrrrene schreefCOLONVolgens mij praten we langs elkaar heen. Wat ik bedoelde is dat er een speciale grill bij deze lampen wordt geleverd omdat de pasvorm in het midden (bij de grill dus) anders is. Het is een Amerikaanse grill. Aangezien de grill bij toyotafreak aan de bumper vast blijkt te zitten (toch?) moet hij ook z'n bumper loshalen als hij deze lampen wil monteren. En daarna zal er een andere bumper op moeten of hij moet de grill los zagen van de bumper, dat mag hij zelf bepalen. De andere, bij de lampen meegeleverde grill moet dan gemonteerd worden en bij APK kan het hele zwikkie weer omgebouwd worden.

Dus voor APK:
- Huidige bumper
- Huidige grill
- Gewone koplampen

Buiten APK:
- Andere bumper zonder grill
- Speciale grill voor heldere angeleyes
- Angeleyes koplampen

Klopt, en dat is wat ik ook ongeveer aangaf en wat al 1000x keer op het forum gezegt is
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

BlackE10 schreefCOLON
Marc0 schreefCOLONkan hij het niet gewoon 'simpelweg' aan de importeur vragen?
Waarschijnlijk is hij de importeur en de kans is zeer groot dat lichtbeeld niet goed is.


excuzi, ik bedoelde eiglijk de fabrikant :oops:
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
BUTTON_POST_REPLY