ik ben nog een beetje een nieuweling hier maar ik voel me al redelijk thuis. Aangezien ik afgesproken heb met Martijn om even foto's op het forum te plaatsen leek het mij leuk om dat maar meteen in de vorm van een project te doen
Gegevens van mij:
Naam: Bas
Leeftijd: 20 jaar
Relatie: Ja, met het liefste meisje ooit
Werk: Student Werktuigbouwkunde en part-time autopoetser
Hobby: Auto's, duh!!!
Gegevens van de auto:
Bouwjaar: 1994, sinds 2 jaar in mijn bezit
Type: 1300 Sport
Motor: 4E-FE
Bijzonderheden: Jaja, hij is paars!
Van de zomer heb ik een Raceland Blast uitlaat onder de auto gezet. Het laswerk is k*t, maar ja wat wil je. Voor het eerst van me leven een lasapparaat in me handen...
Vervolgens heeft mijn collega Joey (nog bedankt
Foto 1
Foto 2
Ik heb met Martijn afgesproken dat ik even wat foto's van mijn auto hier zou plaatsen. Waarom? Vorige week heb ik een paar hele mooie Lexus-look stadslichten bij em gekocht en die zou ik hier even laten zieten. Hier zijn ze dus.
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Ik geef toe, een paar heldere koplampen ernaast zijn broodnodig, maar dat komt ook nog wel. De pasvorm van de stadslichten is redelijk. Vooraan en achteraan een kleine kier die net iets te groot is voor het mooie, maar ik ben er tevreden mee. Dus Martijn: Bedankt!
Waarschijnlijk is dit het begin van wat nog komen gaat. Op de planning staan voorlopig de volgende zaken:
- Trekhaak verwijderen, ik trek toch niet zo vaak
- Traanplaten hitteschild (ontwerp zie Aankoop Advies sectie, nog 1 over dus wie wil mag het zeggen!)
- Over een klein half jaar 17 inch TSW Freeze wielen met Toyo Proxes T1R
- Heldere projector koplampen
- Wat leuk spul in het interieur (pedaaltjes, pookknopje etcetera)
- Grill openwerken, bumper openwerken, knippers voor verwijderen en ook broodnodig: FF de voorbumper laten spuiten.
Ik heb niet erg veel tijd voor het klussen aan mn auto aangezien ik de komende 4 maanden nog 6 dagen á 7 dagen in de week bezet ben. Dus waarschijnlijk weinig updates en trage voortgang... Ach zolang ik dr maar lol in heb
Laat gerust ff weten wat je dr van vind, positief of negatief maakt me niet uit. Negatief zie ik als een uitdaging
Later,
Bas