Beste forummers,
CCNL is gesloten en ook de website URL wordt doorgestuurd naar het Corollaforum.
Voor het jaar 2019 wordt er geen contributie meer gevraagd.
In plaats daarvan doen we jaarlijks in December een oproep voor donatie. Met deze donaties houden we het Corollaforum online.
Momenteel is er voorlopig geen reden tot paniek; er is nog voldoende budget om het Corollaforum online te houden.
Wie een vrijwillige bijdrage wil doen kan dat overmaken op rekening nummer NL78RABO0111953626 tnv Corolla Club NL onder vermelding van je forumnaam.
Voor iedereen fijne feestdagen!
Donatie 2019
ModeratorsCOLON Moderator, CCNL Crew, CCNL E-team
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Donatie 2019

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
- Perre
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 843
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 09, 2014 15:43
Re: Donatie 2019
Wat was alweer het bedrag van de contributie? Dan kan ik dat wel als donatie doorgeven.
-
Wegpiraat
- CCNL Crew

- BerichtenCOLON 1466
- GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2003 17:33
Re: Donatie 2019
De contributie was 20 euro Perre. Als je dat wil doneren, zou super zijn! 
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Donatie 2019
Hoogte van donatie is verder vrij. Elke euro is welkom!! 

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Donatie 2019
ik kom nooit onder aan de site ,maar zag in eens wat staan pfff
ik zal deze week ook wat over maken ,wand vind het klasse dat dit te minste nog in stand gehouden word
ook de beste wensen allemaal
gr peet
ik zal deze week ook wat over maken ,wand vind het klasse dat dit te minste nog in stand gehouden word
ook de beste wensen allemaal
gr peet
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Donatie 2019
Zal van het weekend ook eens wat overmaken.
Martijn, zeg je nu hierbij de de corollaclub niet meer bestaat? alleen een forum?
Martijn, zeg je nu hierbij de de corollaclub niet meer bestaat? alleen een forum?
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Donatie 2019
Het bestaat nog wel, de vaste lasten ervoor worden betaald.
Maar niemand aanwezig, de deur is dicht en lichten zijn uit zeg maar.
Maar niemand aanwezig, de deur is dicht en lichten zijn uit zeg maar.

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO