automatten

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

automatten

Bericht door Joseppe »

Wil mijn vader met de Kerst een paar nieuwe matten geven en zelf ook kijken naar nieuwe.

Ga geen originele halen maar ben benieuwd naar ervaringen hier met Online shops.

Wil gewoon dik velours voor een Polo 9N3 en een Corolla E10.

Dus kom maar op met de tips. Moet gewoon goed zijn en degelijk dus geen toeters en bellen met afstekende biezen enzovoorts enzovoorts.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: automatten

Bericht door Martijn »

Die van matten-online zijn goed maar best prijzig. Zeker de dikke velours kwaliteit.
Handig is het extra hakstuk wat je kan kiezen, daardoor gaan ze wel langer mee.

Heb voor de VW nog een setje velours bij de Lidl vandaan gehaald. Dunner maar niet van die opkruldingen..
Na een jaartje worden ze wel wat minder. Voor die 7 euro ook prima matten.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: automatten

Bericht door Joseppe »

Ziet er goed uit en de prijs valt mee.
Ga ze denk ik hier wel bestellen. Originele zijn dubbel zo duur.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mazdawrecker
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON Za Feb 22, 2014 20:11

Re: automatten

Bericht door mazdawrecker »

Ik heb aan de bestuurderszijde zo'n rubbermat bovenop de gewone mat liggen. Is niet de mooiste oplossing, maar je originele mat eronder slijt daardoor zo goed als niet, en zon rubbermat kan je ook makkelijk even afsoppen tijdens het wassen van de auto.
What's the difference between horsepower and torque?
Horsepower: Determines how fast you are going when you hit the wall
Torque: Determines how far you take the wall with you
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: automatten

Bericht door Joseppe »

mazdawrecker schreefCOLONIk heb aan de bestuurderszijde zo'n rubbermat bovenop de gewone mat liggen. Is niet de mooiste oplossing, maar je originele mat eronder slijt daardoor zo goed als niet, en zon rubbermat kan je ook makkelijk even afsoppen tijdens het wassen van de auto.
Heb rubberen matten gehad en vond het zelf maar niks. Teveel statische elektrische schokken en als je natte schoenen had een glibberige zooi.

We kiezen gewoon weer voor velours
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: automatten

Bericht door toyo bob »

Ik heb een setje bij automatten.nl besteld voor mijn Corolla. Snelle levering en prima pasvorm.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
PatrickE11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 777
GeregistreerdCOLON Di Jun 18, 2013 17:48

Re: automatten

Bericht door PatrickE11 »

Heb bij mn oude rolla gewoon bij winparts besteld. perfecte pasvorm en snelle levering.
Vorige auto: Toyota Corolla E11 1.6 16v Linea Terra
Huidige auto: Audi A3 1.8T Stage 2 tuned
BUTTON_POST_REPLY