ik heb een paar weken terug weer de stoute schoenen aangetrokken en heb me zelf weer getrakteerd op een e10. ik heb in 2009 mijn eigen e10 in onderdelen verkocht. op zich kreeg ik naar een aantal jaar er toch wel een beetje spijt van
vorig jaar ook nog een e10 gekocht met schade om die in te gaan zetten als leenauto bij me eigen bedrijf. nu is dat niet echt van de grond gekomen helaas door de economie en heb ik de e10 verkocht in de familie.
nu heb ik weer een e10 gekocht met schade van 1994. deze e10 is voorzien van het mooie originele foha pakket. dit vindt ik om een e10 echt mooi te maken echt de mooiste set die er is. ook is deze e10 voorzien van een intraxx schroefset en heeft maar 133.000km gereden met NAP erbij.
ik heb de e10 gekocht van Saturno, de zoon van Enrico. Saturno heeft hem toen ook van een ccnl lid gekocht hier op het forum maar heb zelf zo geen idee meer wie het was.
ik rij prive nu een audi S3 van 2002. die bevalt me prima enkel door te weinig rijden met die auto vindt ik het jammer om er zo veel vaste lasten aan te betalen.
De audi ga ik verkopen en ga dan maar 8 jaar terug in leeftijd en ga weer heerlijk genieten van een e10.
ik heb niet hele grote plannen met de e10
de e10 komt vast wel een keer op een meeting, enkel waneer geen idee. ik heb er geen haast mee
de volgende modificatie is aankomende zaterdag al, dan ga ik namelijk het front vervangen en de schade herstellen
Mvg Robbie F