Reed bij een boerenwegentje en ja het was pikkendonker en er lag modder, kwam met een redelijke snelheid aangereden in de bocht, en hij schoot compleet van de weg..
Nu is de rechter zijscherm kapot, voorbumper en de lamp
Nu wil ik op de sloop tijdelijke onderdelen erop zetten van een standaard corolla, toevallig ook nog in kleur, de eigennaar van de sloperij zei, dat gaat niet passen, omdat een G6 breder is van de voorkant..
Weten jullie of dit klopt ? mij lijkt het niet waar..


