Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Forumproblemen, forumvragen, forumklachten, forumopmerkingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Leon »

Gebruikersnamen kunnen niet door gebruikers zelf worden gewijzigd. Indien je een andere gebruikersnaam wilt hebben, geef dat in dit topic aan. Een van de admins zal de gebruikersnaam voor je veranderen.

Hetzelfde geldt voor het wijzigen van het emailadres in het profiel. We hebben dit namelijk uitgeschakeld. Wil je dus je emailadres aanpassen, geef het dan aan in dit topic of aan een admin, die regelt het voor je.

Voor zowel gebruikersnaam als emailadres geldt: probeer je die zelf te wijzigen, zal dit tot gevolg hebben dat jouw account inactief wordt gezet. Dan kun je dus niet meer inloggen, en heb je alsnog een admin nodig om het account weer te activeren. :wink:

Na een wijziging zal dit topic worden opgeschoond!
Laatst gewijzigd door 1 op Leon, in totaal 0 keer gewijzigd.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2068
GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door R-Auris »

Had je al een pm gestuurd maar zie nu dit topic pas :$

daarom hier ook maar even.

zou me naam graag laten veranderen naar

R-Rolla

(was op automaxx forum altijd R-Lantra maar die is nu dus verkocht)
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
lillytjuh
President member
President member
BerichtenCOLON 2468
GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door lillytjuh »

R-lantra klinkt bekend?
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!

blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2068
GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door R-Auris »

lillytjuh schreefCOLONR-lantra klinkt bekend?
Post al 2.5 jaar op het AM forum. 768 posts daar nu ;) ga daar me naam ook aan laten passen ofcourse.

Herkende jou nick ook al wel ;)
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
lillytjuh
President member
President member
BerichtenCOLON 2468
GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door lillytjuh »

haha tja hier post ik alleen wat vaker. jij kwam toch ook hier uit de buurt?? n-br.?
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!

blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Leon »

Jouw gebruikersnaam is vanaf nu R-Rolla (let op dat je nu dus ook daarmee inlogt!) ;)
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2068
GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door R-Auris »

lillytjuh schreefCOLONhaha tja hier post ik alleen wat vaker. jij kwam toch ook hier uit de buurt?? n-br.?
Geertruidenberg ja :)
Leon schreefCOLONJouw gebruikersnaam is vanaf nu R-Rolla (let op dat je nu dus ook daarmee inlogt!) ;)
Bedankt :D en dat inloggen zal wel goedkomen ;)
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
LEON29
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1930
GeregistreerdCOLON Wo Dec 24, 2003 22:45

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door LEON29 »

ja het is weer de tijd van het jaar

bij deze zou ik mijn naam willen laten veranderen naar je raad het al LEON26

alvast bedankt
life is a bitch so take it by the horns
Jeroen
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 5945
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 19:56

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Jeroen »

LEON26 schreefCOLONja het is weer de tijd van het jaar

bij deze zou ik mijn naam willen laten veranderen naar je raad het al LEON26

alvast bedankt
Gefeliciteerd !
"My software never has bugs. It just develops random features."
Rock'n'Rolla
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON Do Jul 03, 2008 22:45

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Rock'n'Rolla »

Ik wil mijn naam wijzigen in Rock'n'Rolla.

Klinkt lekker.
Rock'n'Rolla
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Leon »

OK, bij deze. Vergeet niet dat je bij de eerst volgende keer inlogt met je nieuwe naam!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door martijnE11 »

wil graag naam veranderen in martijnE11
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Leon »

Bij deze is jouw gebruikersnaam gewijzigd!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door martijnE11 »

leon bedankt;)
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Orlando-G6R
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 248
GeregistreerdCOLON Zo Nov 25, 2007 21:40

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Orlando-G6R »

zou bij deze min naam willen verander in Orlando-G6R
Toyota Corolla E11 GTS-I verkocht
Toyota Corolla E11 G6-Rally R.I.P
Toyota Corolla E12 verkocht

VW Golf GTI 2.0 Ltr Turbo 200 paarden
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Leon »

Bij deze gebeurd!
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Orlando-G6R
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 248
GeregistreerdCOLON Zo Nov 25, 2007 21:40

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Orlando-G6R »

bedankt leon
Toyota Corolla E11 GTS-I verkocht
Toyota Corolla E11 G6-Rally R.I.P
Toyota Corolla E12 verkocht

VW Golf GTI 2.0 Ltr Turbo 200 paarden
nielse12ts

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door nielse12ts »

hallo,

Ik heb een tijdje geleden een gebruikersnaam ingevoerd.

Ik ben nu mijn ww. kwijt en kan er niet in.

Heb mijn e-mail adres opgegeven maar dan komt er dit te staan:

De opgegeven e-mail/gebruikersnaam informatie kon niet gevonden worden.

Kun je mij helpen?

Mvg. Niels.

Leon schreefCOLONGebruikersnamen kunnen niet door gebruikers zelf worden gewijzigd. Indien je een andere gebruikersnaam wilt hebben, geef dat in dit topic aan. Een van de admins zal de gebruikersnaam voor je veranderen.

Hetzelfde geldt voor het wijzigen van het emailadres in het profiel. We hebben dit namelijk uitgeschakeld. Wil je dus je emailadres aanpassen, geef het dan aan in dit topic of aan een admin, die regelt het voor je.

Voor zowel gebruikersnaam als emailadres geldt: probeer je die zelf te wijzigen, zal dit tot gevolg hebben dat jouw account inactief wordt gezet. Dan kun je dus niet meer inloggen, en heb je alsnog een admin nodig om het account weer te activeren. :wink:

Na een wijziging zal dit topic worden opgeschoond!
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door toyo bob »

nielse12ts schreefCOLONhallo,

Ik heb een tijdje geleden een gebruikersnaam ingevoerd.
Ik ben nu mijn ww. kwijt en kan er niet in.
Heb mijn e-mail adres opgegeven maar dan komt er dit te staan:
De opgegeven e-mail/gebruikersnaam informatie kon niet gevonden worden.
Kun je mij helpen?

Mvg. Niels.
Wat was je gebruikersnaam?
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
LEON29
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1930
GeregistreerdCOLON Wo Dec 24, 2003 22:45

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door LEON29 »

zou misschien mijn e-mail veranderd kunnen worden naar leondeiman@hotmail.com
life is a bitch so take it by the horns
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Leon »

Is gebeurd Leon.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
darth vader
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2360
GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door darth vader »

goedenavond heren moderators

zou mijn naam omgezet kunnen worden van gil-galad
naar

darth vader

met voorbaad dank
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...

and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old

join the dark side corolla gasten
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door toyo bob »

darth vader schreefCOLONgoedenavond heren moderators

zou mijn naam omgezet kunnen worden van gil-galad
naar

darth vader

met voorbaad dank
Bij deze.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
darth vader
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2360
GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door darth vader »

dank u
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...

and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old

join the dark side corolla gasten
Martin B
President member
President member
BerichtenCOLON 1243
GeregistreerdCOLON Wo Jan 09, 2008 22:46

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Martin B »

Ik wil mijn naam veranderen in Martin.

Bij voorbaat dank ;)
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door toyo bob »

mart257 schreefCOLONIk wil mijn naam veranderen in Martin.

Bij voorbaat dank ;)
Dat gaat helaas niet, er is al een gebruiker met de naam martin.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Martin B
President member
President member
BerichtenCOLON 1243
GeregistreerdCOLON Wo Jan 09, 2008 22:46

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Martin B »

Een nieuwe poging mijn naam te veranderen, nu in Martin-Gtsi
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door toyo bob »

Martin-Gtsi schreefCOLONEen nieuwe poging mijn naam te veranderen, nu in Martin-Gtsi
Die naam was nog wel beschikbaar en is vanaf nu de jouwe.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Martin B
President member
President member
BerichtenCOLON 1243
GeregistreerdCOLON Wo Jan 09, 2008 22:46

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Martin B »

Bedankt!
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Bericht door Bertus »

Ik zit er al een paar maanden tegenaan te kijken maar wilde jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen. Mocht iemand eens zin en tijd hebben zou ik graag mijn naam met een hoofdletter zien.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
BUTTON_POST_REPLY