Mijn rolla naast leuke lambo :P

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door masterpivo »

bla bla bla
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door BlackE10 »

Nee niet blabla, respect ja

Jurriaan die weet er iets meer van dan gemiddeld ;)
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Jurriuit
President member
President member
BerichtenCOLON 2213
GeregistreerdCOLON Do Feb 23, 2006 19:58

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door Jurriuit »

Dankje Jonas, ik studeer niet voor niets Automotive he ;)
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door masterpivo »

BlackE10 schreefCOLONNee niet blabla, respect ja

Jurriaan die weet er iets meer van dan gemiddeld ;)
Uiteraard respect voor eenieder hier! Maar ik vond de discussie nu ff te ver gaan..;)
JURRIUIT OV schreefCOLONDankje Jonas, ik studeer niet voor niets Automotive he ;)
Ach ja, dan is het zelfs helemaal mijn fout en had ik helemaal m'n mond moeten houden. Ben namelijk ook een automotive man, maar was niet zo op de hoogte over de veranderingen bij Lambo. Ik schaam me diep...
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
Jurriuit
President member
President member
BerichtenCOLON 2213
GeregistreerdCOLON Do Feb 23, 2006 19:58

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door Jurriuit »

Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, je hebt helemaal gelijk zelfs.
We gingen enigzins offtopic inderdaad ;)

Ik ergerde me alleen aan de onzin die sommigen vertellen.......
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door masterpivo »

Geen probleem, ieder1 zijn mening en zegje uiteraard ;)
Nu dan maar weer BOT, ook al valt er eigenlijk niet veel meer te zeggen hier :P...
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
scoop
Full member
Full member
BerichtenCOLON 438
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 23:43

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door scoop »

mijn excuses ook als ik fout heb
ze hebben mij bij hessing het altijd zo verteld en daar kwam ik vaak maar als niet zo is excuses


blijft gewoon machtige wagen
alleen al hoe dicht je bij de grond zit.
junkiesietze
Full member
Full member
BerichtenCOLON 362
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 12:53

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door junkiesietze »

weer een leuke, mijn rolla naast ... update :P

mijn rolla achter mikey en mij en een vriendin van me van de gouden kooi :D

Afbeelding

met een vriend en vriendin ff opgezocht waar de gouden kooi lag, en daar ff heen gereden vandaag :D

reden we weg, kwamen we mikey opeens tegen :P die was ff bij zn hond geweest in t asiel en ging nu weer naar de kooi terug :P fftjes een peukie mee gerookt en praatje gemaakt
Corolla 1: Rode E11 1.3 85pk
Corolla 2: Zwarte E11 G6-R :D
fkramdjan
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON Ma Okt 22, 2007 20:41

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door fkramdjan »

Wooow!! Lekkre wagen zegg 8-)
Fkramdjan CIVIC EP Project The Power Of Dreams
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door Co'tje »

hehe ik weet niet of je daar zo trots op moet zijn sietze :wink:

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
junkiesietze
Full member
Full member
BerichtenCOLON 362
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 12:53

Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P

Bericht door junkiesietze »

haha ik had ook liever een andere bewoner naast me gehad, maar dit was toch wel ff lachen :P verwacht je toch niet als je daar alleen maar ff gaat kijken :P
Corolla 1: Rode E11 1.3 85pk
Corolla 2: Zwarte E11 G6-R :D
BUTTON_POST_REPLY