Mijn rolla naast leuke lambo :P
ModeratorCOLON Moderator
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
Nee niet blabla, respect ja
Jurriaan die weet er iets meer van dan gemiddeld
Jurriaan die weet er iets meer van dan gemiddeld
-
Jurriuit
- President member

- BerichtenCOLON 2213
- GeregistreerdCOLON Do Feb 23, 2006 19:58
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
Dankje Jonas, ik studeer niet voor niets Automotive he 
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
Uiteraard respect voor eenieder hier! Maar ik vond de discussie nu ff te ver gaan..BlackE10 schreefCOLONNee niet blabla, respect ja
Jurriaan die weet er iets meer van dan gemiddeld
Ach ja, dan is het zelfs helemaal mijn fout en had ik helemaal m'n mond moeten houden. Ben namelijk ook een automotive man, maar was niet zo op de hoogte over de veranderingen bij Lambo. Ik schaam me diep...JURRIUIT OV schreefCOLONDankje Jonas, ik studeer niet voor niets Automotive he
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
-
Jurriuit
- President member

- BerichtenCOLON 2213
- GeregistreerdCOLON Do Feb 23, 2006 19:58
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, je hebt helemaal gelijk zelfs.
We gingen enigzins offtopic inderdaad
Ik ergerde me alleen aan de onzin die sommigen vertellen.......
We gingen enigzins offtopic inderdaad
Ik ergerde me alleen aan de onzin die sommigen vertellen.......
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
Geen probleem, ieder1 zijn mening en zegje uiteraard 
Nu dan maar weer BOT, ook al valt er eigenlijk niet veel meer te zeggen hier
...
Nu dan maar weer BOT, ook al valt er eigenlijk niet veel meer te zeggen hier
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
-
scoop
- Full member

- BerichtenCOLON 438
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 23:43
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
mijn excuses ook als ik fout heb
ze hebben mij bij hessing het altijd zo verteld en daar kwam ik vaak maar als niet zo is excuses
blijft gewoon machtige wagen
alleen al hoe dicht je bij de grond zit.
ze hebben mij bij hessing het altijd zo verteld en daar kwam ik vaak maar als niet zo is excuses
blijft gewoon machtige wagen
alleen al hoe dicht je bij de grond zit.
-
junkiesietze
- Full member

- BerichtenCOLON 362
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 12:53
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
weer een leuke, mijn rolla naast ... update 
mijn rolla achter mikey en mij en een vriendin van me van de gouden kooi

met een vriend en vriendin ff opgezocht waar de gouden kooi lag, en daar ff heen gereden vandaag
reden we weg, kwamen we mikey opeens tegen
die was ff bij zn hond geweest in t asiel en ging nu weer naar de kooi terug
fftjes een peukie mee gerookt en praatje gemaakt
mijn rolla achter mikey en mij en een vriendin van me van de gouden kooi

met een vriend en vriendin ff opgezocht waar de gouden kooi lag, en daar ff heen gereden vandaag
reden we weg, kwamen we mikey opeens tegen
Corolla 1: Rode E11 1.3 85pk
Corolla 2: Zwarte E11 G6-R
Corolla 2: Zwarte E11 G6-R
-
fkramdjan
- Senior member

- BerichtenCOLON 239
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 22, 2007 20:41
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
Wooow!! Lekkre wagen zegg 
Fkramdjan CIVIC EP Project The Power Of Dreams
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
hehe ik weet niet of je daar zo trots op moet zijn sietze 
ARco
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
junkiesietze
- Full member

- BerichtenCOLON 362
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 09, 2008 12:53
Re: Mijn rolla naast leuke lambo :P
haha ik had ook liever een andere bewoner naast me gehad, maar dit was toch wel ff lachen
verwacht je toch niet als je daar alleen maar ff gaat kijken 
Corolla 1: Rode E11 1.3 85pk
Corolla 2: Zwarte E11 G6-R
Corolla 2: Zwarte E11 G6-R