Electrische stoelen plaatsen!

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Ikke888
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON Zo Nov 10, 2019 11:52

Electrische stoelen plaatsen!

Bericht door Ikke888 »

Ik wil een tweedehands lederen set plaatsen in mijn Avensis facelift van 2006.
Is mijn Luna uitvoering voorbereid voor de stoelverwarming en electrische bediening?
De knoppen van de stoelverwarming zitten er bij.

Of moet ik ergens 12v wegkapen en oversolderen aan de stoelbekabeling?
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Lone wolf
President member
President member
BerichtenCOLON 1073
GeregistreerdCOLON Zo Apr 29, 2007 21:31

Re: Electrische stoelen plaatsen!

Bericht door Lone wolf »

Je auto staat te koop toch? Ik zou er dan niet teveel meer instoppenj, dat levert niets meer op.
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Ikke888
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON Zo Nov 10, 2019 11:52

Re: Electrische stoelen plaatsen!

Bericht door Ikke888 »

Lone wolf schreefCOLON Zo Apr 25, 2021 09:27 Je auto staat te koop toch? Ik zou er dan niet teveel meer instoppenj, dat levert niets meer op.
Besloten dat hij nog ff mag blijven.
De oude zakelijke Aygo gaat er uit en gaan de Avensis als youngtimer rijden.
Goede complete lederen electrische set met stoelverwarming kost 225.

Ik heb op YouTube gezien dat ze bij andere merken de set gewoon op de sigarettenaansteker aansluiten als er geen voorbereiding is.
Moet alleen ff uitvogelen wat de + en - is op de stekker van de stoel. Er zitten waarschijnlijk 5 kabels op.

De airbagstekker en gordelstekker verwacht ik gewoon dat deze passen.
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: Electrische stoelen plaatsen!

Bericht door Martijn »

Het kan heel goed zijn dat de bediening en verwarming via een gewone 12v + en - gaan.
Die kan je dan het beste -gezekerd- vanaf de accessoirestand pakken. Dan is sowieso de spanning eraf als je je contact uitzet.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
BUTTON_POST_REPLY