Registreren met Hotmail of Gmail

Forumproblemen, forumvragen, forumklachten, forumopmerkingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Registreren met Hotmail of Gmail

Bericht door Leon »

Vanwege de vele spammers die dankbaar gebruik maken van gratis maildiensten hebben we de mogelijkheid tot registreren met een Hotmail- of Gmailadres moeten uitzetten.

Er zijn 2 oplossingen hiervoor:
1. Registreren via familie/vriend/kennis met een mailadres van een Nederlandse of Belgische internetprovider. Nadat de registratie is voltooit, kun je in het gebruikersprofiel het eigen Hotmail- of Gmaildres terugzetten (voor forumberichten kun je namelijk wel gebruik maken van Hotmail of Gmail)

2. Indien je echt niemand in je omgeving hebt waarvan je het mailadres even mag 'lenen', dan kun je in dit topic een bericht plaatsen en zullen wij je helpen met de registratie. Let op: geef in je bericht duidelijk aan: je naam, de gewenste gebruikersnaam en het mailadres dat je wilt gaan gebruiken. Je ontvangt van ons dan een bericht op dit mailadres zodra een account is gemaakt.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Gebruikers-avatar
Perre
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 843
GeregistreerdCOLON Zo Nov 09, 2014 15:43

Re: Registreren met Hotmail of Gmail

Bericht door Perre »

Hoi Leon,
Hoe kan ik mijn gmailadres terugzetten? Ik blijf de melding krijgen dat een gmailadres niet is toegestaan.
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: Registreren met Hotmail of Gmail

Bericht door Joseppe »

Hotmail adressen kunnen al tijden niet meer aangemaakt worden. Ik denk dat je de live adressen bedoeld.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Smarty
President member
President member
BerichtenCOLON 2493
GeregistreerdCOLON Do Mei 17, 2007 02:41

Re: Registreren met Hotmail of Gmail

Bericht door Smarty »

Er zijn nog steeds genoeg hotmail adressen in de omloop die al jaren geleden aan gemaakt zijn.
De gene die zich aan meld met een hotmail/Gmail adressen hebben hier last van.
Of het ook met live adressen is geen idee.
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: Registreren met Hotmail of Gmail

Bericht door Joseppe »

Wat ik bedoel te zeggen is dat spammers vaak snel een emailadres aanmaken en daarmee korte tijd gaan spammen. Met een Hotmail gaan ze dat zeker niet snel meer doen dat is al jaren ingelijfd onder msn. Op een ander forum waar ik actief ben komen deze vooral van Chinese accounts momenteel...ligt ook aan het feit dat het om horloges gaat dus veel imitatie shit. Het blijft gewoon oppassen meer niet.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 4385
GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32

Re: Registreren met Hotmail of Gmail

Bericht door J-Corolla »

Ook hotmail adressen zijn nog zeer actief onder de spambots, en die kan je gewoon nog steeds aanvragen hoor.
Ik heb er zelf een tijdje terug nog gewoon 1 gemaakt omdat ik mijn bestaande mailadres niet mocht gebruiken voor een windows live account.
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
wat?

Re: Registreren met Hotmail of Gmail

Bericht door wat? »

Sorry! Probeer er achter te komen hoe ik me moet registreren. Hoopte ergens te komen door een bericht te posten, waardoor ik misschien wel door gelinkt werd naar de registratie pagina.
BUTTON_POST_REPLY