corolla e12 t sport uitlaat

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
jeroentjem
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Di Nov 24, 2015 22:16

corolla e12 t sport uitlaat

Bericht door jeroentjem »

Ik heb een Corolla e12 t sport maar zou graag een wat luider geluid uit de uitlaat willen.
Wat raden jullie me aan?
Middendemper er van tussen halen of gewoon andere einddemper?

En als ik de middendemper er van tussen haal wordt het dan geen schel geluid ?

Alvast bedankt!
Toyota_e10
President member
President member
BerichtenCOLON 1341
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51

Re: corolla e12 t sport uitlaat

Bericht door Toyota_e10 »

Middendemper weg is geen schel geluid,schel geluid krijg j pas als j j kat gaat leeghalen.
Ik heb mijn kat er nog onder zitten en middendemper weggehaald...achterdemper heb ik er ook af en gekozen voor een universele met dubbele uitlaatpijp,komt zat geluid uit.

Succes met de plannen
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: corolla e12 t sport uitlaat

Bericht door Linea Sol »

TTE einddemper plaatsen en middendemper er onder uit dan heb je een prima geluid. 8-)
Had ik onder mijn E12 1.6 ook
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
BUTTON_POST_REPLY