Bekende kwaal bij sommige e11 wat niet tegen te houden
is
Als het 1 maal begint te roesten dan roest het,heb er ook last van.
Zo erg dat er een klein stukje in gelast moet worden.
Het begon met bubbeltje maar nu brokkelde dus een stukje uit.
Iemand enig idee wat het zou kosten om het te repareren?
Hapje wat er nu uit is is duim dikte.
Dus stukje laswerk en spuiten.
Spuiten
ModeratorCOLON Moderator
-
Toyota_e10
- President member

- BerichtenCOLON 1341
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51
Spuiten
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: Spuiten
Bij iedere auto geldt, begint het eenmaal te roesten, dan gaat het snel.
De kosten van het spuiten hangt van heel veel dingen af, zoals
- kleur
- metalics of niet
- hoe groot het te spuiten stuk is
- horizontaal of vertikaal plaatdeel
- hoeveel werk er aan het strak maken gaan zitten
- wat je zelf kan doen en of je spuiter dat accepteerd
- zijn er scherpe randen in de buurt van het te spuiten deel
- kwaliteit van de lak
kosten lassen idem, is het stukje makkelijk te vervangen etc.
Dus - het is (mij ieder geval) niet mogelijk je een prijs te noemen, gezien je te weinig info geeft.
De kosten van het spuiten hangt van heel veel dingen af, zoals
- kleur
- metalics of niet
- hoe groot het te spuiten stuk is
- horizontaal of vertikaal plaatdeel
- hoeveel werk er aan het strak maken gaan zitten
- wat je zelf kan doen en of je spuiter dat accepteerd
- zijn er scherpe randen in de buurt van het te spuiten deel
- kwaliteit van de lak
kosten lassen idem, is het stukje makkelijk te vervangen etc.
Dus - het is (mij ieder geval) niet mogelijk je een prijs te noemen, gezien je te weinig info geeft.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
Toyota_e10
- President member

- BerichtenCOLON 1341
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51
Re: Spuiten
Ga binnenkort wel even langs schadebedrijf ff info vragen
Mag wel een slot op
Mag wel een slot op
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<