internet,brief gestuurd maar geen reactie

Vragen over Corolla Club NL? Kom maar op !

ModeratorsCOLON Moderator, CCNL Crew, CCNL E-team

BUTTON_POST_REPLY
Blacktop20V
General member
General member
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON Vr Dec 15, 2006 21:18

internet,brief gestuurd maar geen reactie

Bericht door Blacktop20V »

Hallo corollaclub,

Ik wil lid worden, en ik heb een E9..

Wat is er toch aan hand? Ik krijg maar geen reactie.
Internet, PM gestuurd en ik heb zelfs een brief op de post gedaan.
2 weken in de bus gekeken of er een reactie was...

verwijs mij aub niet naar de link met het inschr form, want daar krijg
ik error 404 page not found, misschien omdat ik nog XP gebruik???

Is er iemand van de club die iemand van de ledenadministratie
kan kontakteren zodat ik mij kan inschrijven?

Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reinier
8200rpm! :-)
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: internet,brief gestuurd maar geen reactie

Bericht door Leon »

Je brief is ontvangen (de andere berichten heb ik niet gezien), maar ik ben er door drukte helaas niet aan toegekomen. Ik zal je een formulier toesturen.

PS: wij zijn allemaal vrijwilligers, die niet 24/7 met de Corollaclub bezig zijn.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
BUTTON_POST_REPLY