Goedendag,
Ik zit met het volgende luxe probleem ik ben in het bezit van de volgende velgen voor mijn Yaris 1.8 TS uit 2009 zwart.
- 16 inch TTE pitlane velgen
- 17 inch Yaris T-sport velgen 2009
- 17 inch Corolla T-sport compressor velgen
Welke velgen zullen het best onder de Yaris staan, ik heb al een beeld hoe de TTE velgen en de Yaris TS velgen staan, maar ik kan nergens op internet een plaatje vinden met een Yaris TS 2009 met de compressor velgen heeft iemand deze toevallig. Nu heb ik de velgen hier wel liggen maar zonder banden geeft het niet een goed beeld.
Uiteraard kan ik niet alle velgen houden dus ik wil 1 setje verkopen wat is naar jullie idee een redelijk bedrag voor de verschillende velgen?
Alvast bedankt,
Welke velgen TTE, T-sport of corolla compressor velgen
ModeratorCOLON Moderator
-
Hans
- Junior member

- BerichtenCOLON 124
- GeregistreerdCOLON Di Nov 05, 2002 14:25
-
Jan Compressor
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 126
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 03, 2013 11:14
Re: Welke velgen TTE, T-sport of corolla compressor velgen
Hans schreefCOLONGoedendag,
Ik zit met het volgende luxe probleem ik ben in het bezit van de volgende velgen voor mijn Yaris 1.8 TS uit 2009 zwart.
- 16 inch TTE pitlane velgen
- 17 inch Yaris T-sport velgen 2009
- 17 inch Corolla T-sport compressor velgen
Welke velgen zullen het best onder de Yaris staan, ik heb al een beeld hoe de TTE velgen en de Yaris TS velgen staan, maar ik kan nergens op internet een plaatje vinden met een Yaris TS 2009 met de compressor velgen heeft iemand deze toevallig. Nu heb ik de velgen hier wel liggen maar zonder banden geeft het niet een goed beeld.
Uiteraard kan ik niet alle velgen houden dus ik wil 1 setje verkopen wat is naar jullie idee een redelijk bedrag voor de verschillende velgen?
Alvast bedankt,
Welke velgen het beste onder je auto staan weet ik niet , ik zou evt wel de compressor velgen
willen overnemen want ik ben in het bezit van een corolla compressor
dus zou je die kwijt willen neem dan even contact op.