Eindelijk dan een update
Heb de rolla onder handen genomen en o.a. de ruitewisser plat gelegd en de emblemen verwijdert, damn
wat ziet dat er gelijk een stuk frisser uit.
Een nieuwe headunit was ook niet overbodig, aangezien er nog een headunit met cassette in zat
Dus er is een nieuwe Kenwood USB headunit in gekomen, ik wilde de speakers eigenlijk gelijk vervangen
maar op aanraden eerst een geluisterd hoe het klonk met de standaard speakers..... ik was eigenlijk
overrompelt door het geluid wat hier uit komt
Natuurlijk alles in verhouding maar goed voor het standaard spul echt meer als prima voor mij.
Toen een setje 17 inch over kunnen nemen, echter met veel stoeprandschade maar de banden hebben nog
ruim profiel dus mijn schuur in voor wat benodigheden en met, gelukkig, het mooie weer van afgelopen
anderhalve week lekker aan de gang gegaan met de velgen.
Resultaat is netjes, niet super, maar voldoet voor nu. Misschien volgend jaar laten coaten..
Het is een setje Binno´s B3 7,5J met 205/45/17 Nankang Ultra Sport NS2, is niet het meest geliefde merk banden
bij de meeste maar voorlopig bevalt het prima
Heb inmiddels mijn stadslichten vervangen voor led´s dus dat ziet er iig al een stuk beter uit.
Helaas zijn, ivm het niet meer kunnen leveren, mijn set xenon en nog diverse andere led´s gecancelled
Dus deze één dezer dagen ergens anders maar bestellen.
Voorlopig is dit het, morgen even goed in bad en foto´s schieten..
Dus ja de foto´s komen eraan