E12 centrale deurvergrendeling

Over al het overige, het andere, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Filips
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Ma Jul 07, 2014 14:04

E12 centrale deurvergrendeling

Bericht door Filips »

Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum. Ik heb onlangs een E12 gekocht uit 2002. De centrale deurvergrendeling doet het niet of zit er helemaal niet in. Nu is mijn vraag of het uberhaupt mogelijk is dat een E12 geen centrale deurvergrendeling heeft? Ik heb op internet gezocht maar heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden dus hoop dat jullie me kunnen helpen :D
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: E12 centrale deurvergrendeling

Bericht door Leon »

Er is een uitvoering van de E12 geweest zonder CV, dat was de 1.4 Base. Maar die zullen vrij zeldzaam zijn.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
mazdawrecker
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON Za Feb 22, 2014 20:11

Re: E12 centrale deurvergrendeling

Bericht door mazdawrecker »

Ik heb ook een E12 waar het standaard niet in zat. Ik heb een 1.6 terra ultrakale uitvoering waar alleen maar stuurbekrachtiging op zit.(ik heb bijvoorbeeld dus ook geen airco, en de ramen moet ik openen met slingertjes) Bij de onze is het achteraf ingebouwd. Origineel Toyota. De mannen van CAR in nijkerkerveen hebben dat voor mij ingebouwd, maar ze hebben er een bak werk aan gehad. Wat ik van hen begrepen heb is dat mijn Corolla een engelse is en de sloten bediend worden door kabels in plaats van stangen. Daardoor is het moeilijk om een standaard aftermarket set in te bouwen. Bij de onze zijn de complete sloten rondom vervangen en de draadbomen naar de portieren en de achterklep ook aangepast.
Kortom, voor zover ik weet zijn er wel degelijk ook 1.6 terra's geleverd in superkale uitvoering. Ik heb er ook een!
What's the difference between horsepower and torque?
Horsepower: Determines how fast you are going when you hit the wall
Torque: Determines how far you take the wall with you
BUTTON_POST_REPLY