Ik heb vandaag mijn centrale vergrendelingsmodule ingebouwd nu zit ik met het volgende probleem:
Als ik de auto vergrendel met de ab dan gaat hij opslot en ook meteen weer open.
Zodra ik de auto met de sleutel in het deurcontact vergrendel gaat hij ook niet open met de ab.
Heb het aangesloten met het schema die op dit forum te vinden is voor de e10.
Hoor het graag,
Mvg kenneth
E10 centrale vergrendelings module
ModeratorCOLON Moderator
-
CrollaTilburg
- Junior member

- BerichtenCOLON 131
- GeregistreerdCOLON Ma Apr 07, 2008 18:16
E10 centrale vergrendelings module
Tilburg Design
-
CrollaTilburg
- Junior member

- BerichtenCOLON 131
- GeregistreerdCOLON Ma Apr 07, 2008 18:16
Re: E10 centrale vergrendelings module
Heb vandaag het probleem kunnen oplosse.
Alleen als ik met de sleutel de auto vergrendel dan gaat hij met de afstandsbediening niet open.
Is dit juist of is dit nog op te lossen?
Alleen als ik met de sleutel de auto vergrendel dan gaat hij met de afstandsbediening niet open.
Is dit juist of is dit nog op te lossen?
Tilburg Design
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6638
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Bij E10 met originele CV zit het stangetje van het sleutelslot enkel aan een schakelaar van het grote deurslot. Dus dan kan die schakelaar stuk zijn. Of beide sloten staan niet in dezelfde stand (een staat ´open´ en de andere ´dicht´). Die stangetjes zijn vrij gevoelig dus zelfs als een zo´n plastic klemmetje die erop zit voor de helft stuk is, doet het systeem het al niet meer goed.
Heb je een universeel CV systeem erin gebouwd dan denk ik aan afstelling. De servo´s die de stangetjes duwen en trekken moeten via je sleutelslot wel genoeg slag kunnen maken zodat de interne schakelaar van de servo geactiveerd wordt...
Heb je een universeel CV systeem erin gebouwd dan denk ik aan afstelling. De servo´s die de stangetjes duwen en trekken moeten via je sleutelslot wel genoeg slag kunnen maken zodat de interne schakelaar van de servo geactiveerd wordt...

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
jason246
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 25, 2014 10:56
Ik ga hier ook even mijn vraag stellen, sorry als ik hierdoor je post kaap.
Ik heb sinds gister mijn universele cv setje met ab ingebouwd alleen nu heb ik het volgende probleem.
Ik kan de deuren altijd op slot doen met de ab, alleen open gaat bijna nooit. Soms wel, soms niet. Als hij niet werkt dan werkt het knopje in de auto voor open ook niet. Heel raar allemaal. Ik heb zelf al uitgevonden dat als je de auto van slot haalt met de sleutel en de sleutel in deze positie houd het knopje in de auto ook niet werkt.
Overigens werkt de cv wel gewoon met de sleutel.
Kan iemand mij helpen? Ik heb al iets gelezen over een soort beveiliging maar kon er niets meer over vinden.
EDIT: Ik ben gister nog even bezig geweest en ben erachter gekomen dat als ik het contact aanzet, de boel wel gewoon normaal functioneert.
Zou de afstandbedieningsmodule niet genoeg stroom krijgen? Ik heb het ook nog even getest met een andere plus (de witte draad onder het stuur), en als het contact uit staat heb ik hetzelfde probleem. Ik ga vanmiddag even een andere plus proberen dan de bout aan de carrosserie.
Ik heb sinds gister mijn universele cv setje met ab ingebouwd alleen nu heb ik het volgende probleem.
Ik kan de deuren altijd op slot doen met de ab, alleen open gaat bijna nooit. Soms wel, soms niet. Als hij niet werkt dan werkt het knopje in de auto voor open ook niet. Heel raar allemaal. Ik heb zelf al uitgevonden dat als je de auto van slot haalt met de sleutel en de sleutel in deze positie houd het knopje in de auto ook niet werkt.
Overigens werkt de cv wel gewoon met de sleutel.
Kan iemand mij helpen? Ik heb al iets gelezen over een soort beveiliging maar kon er niets meer over vinden.
EDIT: Ik ben gister nog even bezig geweest en ben erachter gekomen dat als ik het contact aanzet, de boel wel gewoon normaal functioneert.
Zou de afstandbedieningsmodule niet genoeg stroom krijgen? Ik heb het ook nog even getest met een andere plus (de witte draad onder het stuur), en als het contact uit staat heb ik hetzelfde probleem. Ik ga vanmiddag even een andere plus proberen dan de bout aan de carrosserie.