Omdat er op de radio dikwijls maar crap gespeeld wordt, had ik graag via de AUX van mijn GSM, muziek op mijn autoradio laten afspelen.
De auto heeft de standaard cd-speler. Kan ik daar op de een of andere manier toch een AUX ingang aan knutselen? Of is een FM-transmitter toch de enige oplossing?
AUX op radio van E11?
ModeratorCOLON Moderator
-
cyberbeast
- Newbie

- BerichtenCOLON 9
- GeregistreerdCOLON Do Mei 10, 2012 14:03
-
Roël Blink
- President member

- BerichtenCOLON 1258
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 11, 2003 21:52
Re: AUX op radio van E11?
kijk hier ff: http://www.motrade.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;