Stuur e12

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Raymon
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1753
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30

Stuur e12

Bericht door Raymon »

Hallo,

Weet iemand of een Corolla E12 linea terra uit 2002 is voorbereid, voor een stuur met bediening? Want ik heb hier dus geen bediening op zitten, en ik kwam zojuist een leuk lederen stuurwiel met bediening tegen. Deze zou ik er wel graag over willen zetten, maar het zou dan wel leuk zijn als de bediening voor de radio dan ook gaat werken.
Best of E9 2011 :) Sold it... en geëxporteerd. :(

Mijn grijze muis
Raymon
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1753
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30

Re: Stuur e12

Bericht door Raymon »

Niemand? Dan maar eens even een torx regelen en het stuur los halen. Hopen dat er dan nog ergens een stekkertje los hangt.
Best of E9 2011 :) Sold it... en geëxporteerd. :(

Mijn grijze muis
Robbie F
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4544
GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40

Re: Stuur e12

Bericht door Robbie F »

Raymon schreefCOLONNiemand? Dan maar eens even een torx regelen en het stuur los halen. Hopen dat er dan nog ergens een stekkertje los hangt.

je kunt beter je radio er even uit halen, dan kun je zien of hij er op voorbereid is. via de airbag ring zal het wel moeten kunnen geloof ik.

mvg robbie f
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Raymon
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1753
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30

Re: Stuur e12

Bericht door Raymon »

Robbie F schreefCOLON
Raymon schreefCOLONNiemand? Dan maar eens even een torx regelen en het stuur los halen. Hopen dat er dan nog ergens een stekkertje los hangt.

je kunt beter je radio er even uit halen, dan kun je zien of hij er op voorbereid is. via de airbag ring zal het wel moeten kunnen geloof ik.

mvg robbie f
Ohw, maar de radio eruit slopen is best veel werk... of ik moet de gok gewoon nemen. Ik heb anders wel een leuk lederen stuurtje voor weinig. ;)
Best of E9 2011 :) Sold it... en geëxporteerd. :(

Mijn grijze muis
Raymon
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1753
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30

Re: Stuur e12

Bericht door Raymon »

Al moet de airbag ook overgeplaatst worden, maar dat is denk ik geen probleem.
Best of E9 2011 :) Sold it... en geëxporteerd. :(

Mijn grijze muis
Robbie F
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4544
GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40

Re: Stuur e12

Bericht door Robbie F »

Raymon schreefCOLONAl moet de airbag ook overgeplaatst worden, maar dat is denk ik geen probleem.

das geen probleem. mocht je het niet lukken kun je altijd ff langs komen
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Raymon
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1753
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30

Re: Stuur e12

Bericht door Raymon »

Laat, maar... ik hoor net dat je bij de E12 de airbag alleen niet kunt uitwisselen. Ik heb dus niks aan dat stuurtje. Ik moet anders ook de airbag erbij kopen voor 250 euro...Dat was niet wat ik in gedachten had.
Best of E9 2011 :) Sold it... en geëxporteerd. :(

Mijn grijze muis
Robbie F
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4544
GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40

Re: Stuur e12

Bericht door Robbie F »

Raymon schreefCOLONLaat, maar... ik hoor net dat je bij de E12 de airbag alleen niet kunt uitwisselen. Ik heb dus niks aan dat stuurtje. Ik moet anders ook de airbag erbij kopen voor 250 euro...Dat was niet wat ik in gedachten had.

als je het zelfde stuur hebt van voor de facelift dan kan dat gewoon hoor. je kunt dan je eigen airbag er in zetten. als je een facelift stuur koopt dan heb je idd de airbag ook nodig. dus als hij het zelfde is enkel met de bediening aan de zij kant van het stuur kan het. als die bediening op het stuur zit zowel links als recht heb je idd de airbag nodig

mvg robbie f
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Raymon
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1753
GeregistreerdCOLON Ma Mrt 10, 2003 21:30

Re: Stuur e12

Bericht door Raymon »

Robbie F schreefCOLON
Raymon schreefCOLONLaat, maar... ik hoor net dat je bij de E12 de airbag alleen niet kunt uitwisselen. Ik heb dus niks aan dat stuurtje. Ik moet anders ook de airbag erbij kopen voor 250 euro...Dat was niet wat ik in gedachten had.

als je het zelfde stuur hebt van voor de facelift dan kan dat gewoon hoor. je kunt dan je eigen airbag er in zetten. als je een facelift stuur koopt dan heb je idd de airbag ook nodig. dus als hij het zelfde is enkel met de bediening aan de zij kant van het stuur kan het. als die bediening op het stuur zit zowel links als recht heb je idd de airbag nodig

mvg robbie f
Ah, ja... het ging inderdaad om een stuur van de facelift, dan gaat dat niet passen met de airbag.
Best of E9 2011 :) Sold it... en geëxporteerd. :(

Mijn grijze muis
BUTTON_POST_REPLY