centrale deur vergrendeling in E10 XLI

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
ome droogmole
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Wo Jul 14, 2010 19:10

Re: centrale deur vergrendeling in E10 XLI

Bericht door ome droogmole »

De afgelopen week heb ik jammer genoeg geen tijd gehad om verder te gaan met de kabel boom door veel overwerk en verplichtingen na me werk. Ook dit weekend wordt jammer genoeg niets.

Van car toyoparts heb ik jammer genoeg geen reactie gehad over de schakelmodule. Ook de verkoper van de kabel boom kon hem niet meer vinden. Ben bang dat dit weer even een opgave gaat worden om de module te vinden.

Groeten, Droog
ome droogmole
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Wo Jul 14, 2010 19:10

Re: centrale deur vergrendeling in E10 XLI

Bericht door ome droogmole »

Inmiddels weer ff geleden dat ik hier wat neer gezet heb. Maar ik ga niet meer verder met het inbouwen van de CV. Mijn corolla gaat in de verkoop omdat ik volgende week een andere ga ophalen. Is ook een E10 maar dan wat netter en niet rood :) en hier zit al CV in.

Ik wou jullie en in het bijzonder lyna bedanken voor de hulp tot nu toe.

Groeten, Droog
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2453
GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22

Re: centrale deur vergrendeling in E10 XLI

Bericht door Sgt_Lyna »

ome droogmole schreefCOLONInmiddels weer ff geleden dat ik hier wat neer gezet heb. Maar ik ga niet meer verder met het inbouwen van de CV. Mijn corolla gaat in de verkoop omdat ik volgende week een andere ga ophalen. Is ook een E10 maar dan wat netter en niet rood :) en hier zit al CV in.

Ik wou jullie en in het bijzonder lyna bedanken voor de hulp tot nu toe.

Groeten, Droog
Oh spannend! :) we gaan toch wel foto's zien hè? V.w.b. de hulp, daar zijn we hier voor, geen probleem ;)
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
ome droogmole
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Wo Jul 14, 2010 19:10

Re: centrale deur vergrendeling in E10 XLI

Bericht door ome droogmole »

Zal ik doen. Het is de rolla van Rudi. Hij heeft hier een project topic van de auto en hij heeft em hier te koop gehad. Aankomende zaterdag ga ik em op halen. Ben ook erg benieuwd wat voor verassingen ik nog tegen ga komen. De auto heeft in ieder geval lak schade dat zo snel mogelijk gerepareerd moet worden en een slecht wiel lager.
Maar daar was de prijs ook naar.

Groeten, Droog
BUTTON_POST_REPLY