waarom geen jvc, tja...
had zelf een jvc autoradio, kreeg kuren en ging kapot.
had zelf een jvc camcorder, kreeg kuren en ging kapot.
had zelf een jvc televisie, kreeg kuren en ging kapot.
Ikzelf heb mij vorige week een DEH-4400BT aangeschaft,
Sowieso te vergelijken met de DEH-6400BT qua functies, wat vooral verschilt is de plaats van diverse aansluitingen.
De radio & de functies bevallen me prima. ook de mogelijkheden van de BT zijn prima.
Automatische je telefoon laten opnemen & als je hem via de USB aansluit dan laad deze ook nog eens direct op.
Verder goed ontvangst van de radio & de CD-speler speelt, lekker makkelijk MP3 & WMA (de 6400 speelt ook nog AAC)
Al met al zeer tevreden over de radio, z'n looks en zijn mogelijkheden.
clk-p schreefCOLONwaarom geen jvc, tja...
had zelf een jvc autoradio, kreeg kuren en ging kapot.
had zelf een jvc camcorder, kreeg kuren en ging kapot.
had zelf een jvc televisie, kreeg kuren en ging kapot.
het is een xplod ja dit wast een speciaale editie met daarbij een sonywalkman ding van 6 g die ik voor op de aux aan kan sluiten. maar welke speakers er nou op aan sluiten in mijn voorste 2 deuren?
Je wilt dus je speakers voorin vervangen door betere?
Dan een aantal vragen om je beter te adviseren:
- Wat voor type Corolla heb je?
- Wil je later nog een versterker gaan gebruiken?
- Wil je een composet? (met losse tweeters)
- Wat is je budget?