kuipstoelen
ModeratorCOLON Moderator
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
kuipstoelen
hallo ik heb vandaag voor mijn e11 kuipstoelen gekocht
zijn hier stoelframes voor om in te bouwen of moet je die zelf maken iemand ervaring?
zijn hier stoelframes voor om in te bouwen of moet je die zelf maken iemand ervaring?
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: kuipstoelen
makkelijkste is om op de sloop nog een set stoelen te scoren 
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
Corolla Nijverdal
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1004
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20
Re: kuipstoelen
En die van een e10 zijn hetzelfde 
Zijn makkelijker te vinden en goedkoper.
Zijn makkelijker te vinden en goedkoper.
Gr,
Trystan
Trystan
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
bedankt voor de reacties,
ik ga morgen wat metaal halen en een frame proberen te maken.
ik ga morgen wat metaal halen en een frame proberen te maken.
-
Corolla Nijverdal
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1004
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20
Re: kuipstoelen
Ik zou als ik jouw was een frame kopen van een e10 en die gaan aanpassen.juul.corolla.gtsi schreefCOLONbedankt voor de reacties,
ik ga morgen wat metaal halen en een frame proberen te maken.
Scheelt een hoop werk!
Ben er zelf namelijk ook al een poosje mee aan het kijken en dat is gewoonweg het simpelst en het goedkoopste
Gr,
Trystan
Trystan
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
heb 2 stoelen voor g6 gevonden morgen of vrijdag effe ophalen en dan wat lassen hoe krijg je de binnenste en buitenste rail van elkaar?
-
Corolla Nijverdal
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1004
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20
Re: kuipstoelen
Dat zou ik echt niet wetenjuul.corolla.gtsi schreefCOLONheb 2 stoelen voor g6 gevonden morgen of vrijdag effe ophalen en dan wat lassen hoe krijg je de binnenste en buitenste rail van elkaar?
Zien die g6 stoelen er nog netjes uit?
Zoja heb ik misschien wel intresse!
Gr,
Trystan
Trystan
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
zal morgen foto's maken als ik ze op ga halen
-
Corolla Nijverdal
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1004
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20
Re: kuipstoelen
Oke, alvast bedankt!juul.corolla.gtsi schreefCOLONzal morgen foto's maken als ik ze op ga halen
Gr,
Trystan
Trystan
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
vandaag pas om 5 uur terug van school dus het wordt toch vrijdag 
-
Corolla Nijverdal
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1004
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20
Re: kuipstoelen
Is helemaal goed hoor!juul.corolla.gtsi schreefCOLONvandaag pas om 5 uur terug van school dus het wordt toch vrijdag
Zit geen haast bij.
Heb nog stoelen in de auto dus kan gewoon rijden haha
Gr,
Trystan
Trystan
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
heb ze zojuist opgehaald zijn nog goed van staat,en er zitten airbags in.
hier wat foto,s
hier wat foto,s
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
weet iemand hoe je de 2 rails van de stoelslede uit elkaar krijgt? krijg ze niet van elkaar en wil hem niet al te veel gaan beschadigen 
-
Corolla Nijverdal
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1004
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20
Re: kuipstoelen
Bedankt voor de foto's maar zijn voor mij niet de goede. Deze zijn nieuwer als mijn interieur.
Gr,
Trystan
Trystan
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
heb nu de frames bijna klaar dwarsbalkjes lassen en stoelen erop zetten foto's komen eraan
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
ze zitten er eindelijk in morgen effen foto's maken

-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
hehe eindelijk
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: kuipstoelen
leuke stoelen 
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
juul.corolla.gtsi
- Senior member

- BerichtenCOLON 216
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27
Re: kuipstoelen
nog iemand geintresseerd in g6 stoelen met airbag?
-
Corolla Nijverdal
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1004
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20