Slotje

Vragen over Corolla Club NL? Kom maar op !

ModeratorsCOLON Moderator, CCNL Crew, CCNL E-team

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Niekisnu
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1356
GeregistreerdCOLON Wo Jan 26, 2011 00:27

Slotje

Bericht door Niekisnu »

Dag!

20 maart heb ik mijn aanmeld formulier + het geld opgestuurd. daarop gaf ik aan per april lid te willen worden.
Maar krijg toch langzaam het idee dat het ergens iets fout is gegaan. ik heb namelijk nog geen bevestiging of iets gehad.

Maakt mij niet zoveel uit, maar is wel handig dat als er iets fout is gegaan dat even recht te trekken ;)

Is het zo dat de leden-administratie druk is geweest, geen punt hoor! dan merk ik het wel.

Just checking,

Groetjes!

Slotje
Laatst gewijzigd door 2 op Niekisnu, in totaal 0 keer gewijzigd.
Sold: Toyota Corolla E10 1.3i Sport Limited (1996).
-Toyota Corolla E11 1.6 Terra (2000)
-Lexus IS200 Sport

-Niek
darth vader
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2360
GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24

Re: Aangemeld

Bericht door darth vader »

vorige week heb je me pm toch gehad?

moet het dan hier nu ineens?
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...

and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old

join the dark side corolla gasten
Niekisnu
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1356
GeregistreerdCOLON Wo Jan 26, 2011 00:27

Re: Aangemeld

Bericht door Niekisnu »

Och, natuurlijk! Was vergeten dat je dat toen gePM't had.

Excuus!
Sold: Toyota Corolla E10 1.3i Sport Limited (1996).
-Toyota Corolla E11 1.6 Terra (2000)
-Lexus IS200 Sport

-Niek
BUTTON_TOPIC_LOCKED