Met daarop de Polk Audio DXI 112(foto)
Deze is 720watt max en 360watt rms
Nou ben ik voorzichtig alles een beetje aan het afstellen (mijn eerste geluids installatie)
Maar nu blijkt.. de External Bass Control doet niks??? het rode lampje brand wel maar het knopje doet niks.
Heeft iemand een id? of is er gewoon iets defect?
Ik ga a.s. zaterdag zoiezo ff terug naar de winkel om me daar te late helpen met afstellen want ik durf niet te veel aan de gain te zitten, bang dat ik de boel sloop..
Maar ik denk ik vraag er hier eens naar.
En verder vroeg ik mij af, bij het afstellen van de gain voor mn woofer..
Zolang het geluid niet raar gaat doen en niet vervormd is er toch niks aan de hand?
Er kwam namelijk zo'n onwijs hard geluid uit dat ik me werkelijk helemaal de t*ring schrok dus heb hem maar weer wat terug gedraaid.
Grtz Bjorn




