versterker massa aansluiten in E9 ?

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
arjen
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON Vr Jan 12, 2007 13:29

versterker massa aansluiten in E9 ?

Bericht door arjen »

Iemand tip waar ik makkelijk de massa van een versterker kan aansluiten in de achterbak van een E9?
Is een kort kabeltje, doortrekken naar accu lukt niet.
Vorige auto kon ik deze makkelijk onder de gordelbevestiging aansluiten.
Bij E9 zijn de bouten te dik. Ik kan er wel achterkomen, door bekleding etc los te halen.
Maar als iemand het zo uit zijn mouw schudt scheelt dat weer werk :)
AeroCool
Special member
Special member
BerichtenCOLON 562
GeregistreerdCOLON Ma Nov 09, 2009 19:56

Re: versterker massa aansluiten in E9 ?

Bericht door AeroCool »

bout tedik??? pak een groter oog voor aan de kabel:P
* 4age 20v blacktop rules!!*
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: versterker massa aansluiten in E9 ?

Bericht door Bart-E11 »

en anders boor je het gat groter
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
arjen
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON Vr Jan 12, 2007 13:29

Re: versterker massa aansluiten in E9 ?

Bericht door arjen »

Ik weet het, ligt wel het meest voor de hand.
Moet ik langs een winkel voor een groter oog...
(soms ben ik een beetje lui aangelegd)
BartS
General member
General member
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 13:21

Re: versterker massa aansluiten in E9 ?

Bericht door BartS »

kan me herinneren dat ik toen een bout van een van de veerpoten achter heb gebruikt? (bij de E10 in ieder geval zeker)
volgens mij kun je de plastic kapjes vrij eenvoudig losmaken.

wel ff de verf rond de bout wegschuren/krabben voor goed contact.
E9 XLi 2E-E gereden tussen 2002-2003
E10 GTSi 4AFE gereden tussen 2003-2006
E10 XLi 4EFE 2011- rip 01.2012
E11 G6 4AFE nu
arjen
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON Vr Jan 12, 2007 13:29

Re: versterker massa aansluiten in E9 ?

Bericht door arjen »

Dat was inderdaad waar ik naar op zoek was. Dank :D
Kabel loopt nu mooi achter de plastic kap naar onder en komt samen bij de plus van de versterker.
BUTTON_POST_REPLY