Zo wel zijn inmiddels een paar KM's verder..... Heb na lange tijd de Corolla weer gewoon als daily gebruikt. De Levin is alleen buitengekomen als het warm was, om lekker de airco aan te zetten

.
De Beams is een ontzettend soepele motor, koppel op alle momenten en het geluid is toch ook ergg lekker. (komt dichtbij een blacktop)
Johnny....Filmpje???
Verder zit ik nog te twijfelen wat ik zal doen. Aangezien ik de auto in mijn bezit heb sinds de 164.008 km en de (destijds nieuw aangeschafte) schokdempers achter er bij mij al weer sinds de 170.000km onder zitten, hebben deze een zelfde hoeveelheid km's weer te voorduren gehad. (KM stand ca349,500km)
Optie 1: Setje Levin dempers achter. OEM en toch stug
Optie 2: Er ligt ook nog een setje TEIN in de schuur te liggen.... Deze schroefset staat er om bekend dat dit echt topkwaliteit is, maar ja dan zakt ie wel een stukje.
Doordat de op maat gemaakte voorpijp met dikke runners relatief laag uitkomt onder de auto, is het nu met 4 man er in geen pretje om een drempel over te komen. En met de TEIN's zakt ie nog verder... Maar goed, binnenkort eens een keuze maken.
Verder staat er een setje andere blokken in bestelling die net ff wat harder bijten.
Overige plannen? Gewoon lol hebben!!!
Oh ja, iemand interesse in de GT FOUR ?? Vier is te veel op dit moment!