En het laatste onzinandwoord is ontvangen.
"U heeft uw bestelling inderdaad nooit geannulleerd, dit is een foutje in ons systeem.
De door uw bestelde pookknop is niet leverbaar".
Daar ben je dan een maand mee bezig...
Meerdere keren de '
nu gaan we de goede bestellen en opsturen' belofte, en dan komen ze daar mee.
Ik heb bij deze dus alsnog mijn bestelling geannuleerd.
Ik durf het niet aan om een alternatieve knop te zoeken en daar dan weer een maand mee bezig te zijn.

Dit zal dus de laatste update zijn over dit
prachtbedrijf, tenzij ze ook blunders gaan maken met het terugstorten van mijn geld natuurlijk.
En dan gelijk maar even de bekendmaking omdat ik jullie dit mogelijk leed/frustratie wil besparen:
Dit
prachtbedrijf heet
CarFantasy(.nl)
Het heeft die naam waarschijnlijk te danken aan het feit dat je bestelling ook bij een
fantasie blijft.
Doe hier je voordeel mee, en als je iets op die site ziet wat je graag wilt bestellen, zoek dan een andere site die hetzelfde ook levert!
In het kort de geweldige acties van dit bedrijf:
1: verkeerde materialen leveren in een totaal verkrachte doos (met tape aan elkaar gehouden)
2: bij retourbericht niet de door hun 'verplichte' retourcode geven (kon ik achteraan gaan bellen aan een vrij dure telefoonlijn)
3: "u heeft uw bestelling van December 2010 geannuleerd, het geld is in Oktober 2010 teruggestort"
4: "wij hebben uw retourzending ontvangen, het juiste product word over 4 dagen verstuurd"
2 weken na die retourbevestiging kreeg ik pas te horen dat het product niet meer leverbaar was, waarom niet na 4 dagen dat bericht?
Reden genoeg om met deze figuren geen zaken meer te doen!