Aan gemeld
ModeratorsCOLON Moderator, CCNL Crew, CCNL E-team
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Aan gemeld
Aangezien ik ook gebruik maak van dit corollaforum ,is het wel zo netjes om ook lid te worden .
Vandag alles in gevuld en op de post gedaan ,morge ff de betaling bij de bank in orde maken .
gr Peet
Vandag alles in gevuld en op de post gedaan ,morge ff de betaling bij de bank in orde maken .
gr Peet
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: Aan gemeld
Jij bent weer goed bezig.
ARco
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
darth vader
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2360
- GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24
Re: Aan gemeld
welkom bij de club,
ik zie de inschrijving vanzelf wel verschijnen
ik zie de inschrijving vanzelf wel verschijnen
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Aan gemeld
Bedankt .
Ja dat is wel het minste wat ik kan doen .
Maar heb hier in 2 maanden zo veel geleerd ,dat is niet mooi meer .
Zeeeer gaaaaaf dese site .
Klasse.
gr Peet
Ja dat is wel het minste wat ik kan doen .
Maar heb hier in 2 maanden zo veel geleerd ,dat is niet mooi meer .
Zeeeer gaaaaaf dese site .
Klasse.
gr Peet
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Re: Aan gemeld
Kijk, zo zien we het graag 
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Aan gemeld
Door jou heb ik zo veel informatie gehad (ook buiten de site om )dat ik er gewoon hooft pijn van gekregen heb ,hahaha 
Had ik die site maar nooit gevonde ,rij nu met 2 corolla:s door het leven
gr Peet
Had ik die site maar nooit gevonde ,rij nu met 2 corolla:s door het leven
gr Peet
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Aan gemeld
Ojee, het Corollavirus heeft weer een slachtoffer gemaakt zo te horen..


If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Aan gemeld
welkom als kersvers corollaclub member 
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Aan gemeld
Hahaha dank jullie .
Zie alles wel verschijnen ,neem ik aan .
Gr Peet
Zie alles wel verschijnen ,neem ik aan .
Gr Peet
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Re: Aan gemeld
Ghehehe, hoofdpijn was nooit de bedoeling hoorPeet schreefCOLONDoor jou heb ik zo veel informatie gehad (ook buiten de site om )dat ik er gewoon hooft pijn van gekregen heb ,hahaha
Had ik die site maar nooit gevonde ,rij nu met 2 corolla:s door het leven![]()
gr Peet
Maar ben blij om te horen dat ik (en de rest van het forum natuurlijk) toch heb kunnen helpen om iemand enthousiast te raken voor een mooie hobby
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Aan gemeld
Enthousiast ben ik zeker geworden ,heb ook met Co,tje over een nieuwe motor zitte ouwe hoeren
Buiten de forum om .
Kreeg veel informatie van hem
Maar dat hoop ik misschien in het voorjaar te doen ,mot verlopig in het buitenland werken .
Dus weinig tijd .
Maar me zoon en ik zijn zeer blij met onze corollaas ,maar me vrouw is niet meer uit me g6r te krijgen .
Zij rijd 1 op 9 en ik 1 op 14 snap er niks van
Mooi he
Maar hoop julie gauw eens een keertje te zien op een meeting ,en te kijken waar jullie allemaal in rijden .
En te kijken wat er onder die kap zit
Gr Peet
Buiten de forum om .
Kreeg veel informatie van hem
Maar dat hoop ik misschien in het voorjaar te doen ,mot verlopig in het buitenland werken .
Dus weinig tijd .
Maar me zoon en ik zijn zeer blij met onze corollaas ,maar me vrouw is niet meer uit me g6r te krijgen .
Zij rijd 1 op 9 en ik 1 op 14 snap er niks van
Mooi he
Maar hoop julie gauw eens een keertje te zien op een meeting ,en te kijken waar jullie allemaal in rijden .
En te kijken wat er onder die kap zit
Gr Peet
-
darth vader
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2360
- GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24
Re: Aan gemeld
als alles goed is heb je de pasjes binnen toch peet?
dan doe ik het topic op slot
dan doe ik het topic op slot
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Aan gemeld
Ja ik heb alles binnen gekregen ,bedankt er voor
En nu verder ??
gr Peet
En nu verder ??
gr Peet
-
darth vader
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2360
- GeregistreerdCOLON Do Nov 22, 2007 16:24
Re: Aan gemeld
en nu verder??
je bent lid van de meest gezelligste club van nederland, dat is al 1 natuurlijk.
altijd welkom op meetings altijd gezellig daar, niets moet alles mag,
wat je wel even kan doen is je status omzetten van bezoeker naar ccnl member,
dat doe je hieronderaan het forum bij de topic mods, daar staat een post omzetten naar lidmaadschap, even je naam en nummer plaatsen en een van onze geweldige mods past je status aan waardoor je een aantal extra opties hebt op het forum.
ook kun je een projectpagina openen in projecten als je wilt natuurlijk, ook als je niet veel van plan ben met de auto is het altijd leuk om een post te openen om ideen te posten en/of te krijgen,
je krijgt met je pasje natuurlijk ook bij verschillende bedrijven korting op onderdelen of tuning.
eigenlijk te veel om op te noemen,
zit je nog met vragen, stuur me gerust een mail op pascal@corollaclub.nl of pm me even hier op het forum
je bent lid van de meest gezelligste club van nederland, dat is al 1 natuurlijk.
altijd welkom op meetings altijd gezellig daar, niets moet alles mag,
wat je wel even kan doen is je status omzetten van bezoeker naar ccnl member,
dat doe je hieronderaan het forum bij de topic mods, daar staat een post omzetten naar lidmaadschap, even je naam en nummer plaatsen en een van onze geweldige mods past je status aan waardoor je een aantal extra opties hebt op het forum.
ook kun je een projectpagina openen in projecten als je wilt natuurlijk, ook als je niet veel van plan ben met de auto is het altijd leuk om een post te openen om ideen te posten en/of te krijgen,
je krijgt met je pasje natuurlijk ook bij verschillende bedrijven korting op onderdelen of tuning.
eigenlijk te veel om op te noemen,
zit je nog met vragen, stuur me gerust een mail op pascal@corollaclub.nl of pm me even hier op het forum
Elen Sila Lumenn Omentielvo ...
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
and with the passing of the evenstar no more is said of the days of old
join the dark side corolla gasten
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Aan gemeld
Okee status omgezet
Bedankt
gr Peet
Bedankt
gr Peet
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Aan gemeld
Peet, ik heb je de status CCNL Member gegeven, je moet nu meer onderdelen van het forum kunnen bekijken.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
Peet
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 4435
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 17, 2010 23:08
Re: Aan gemeld
Ja dag al ,er is iets veranderd
Heel mooi .
gr Peet
Heel mooi .
gr Peet