RE-SS18 van fusion omdat ik een kleine auto heb voor onder me stoel een active subwoofer. ik heb hem aangesloten en hij werkt maar er komt voor geen meter geluid uit en nu de afgelopen paar dagen geeft hij ineens heel veel bass en dan weer niet dus weinig bass.iemand een enig idee waar dit aan ken liggen ik was al terug gegaan naar de winkel en die hebben mij een nieuwe gegeven maar deze doet eigenlijk precies hetzelfde ik hoop dat iemand hier me ken helpen hier mee alvast bedankt
subwoofer gaat zacht????
ModeratorCOLON Moderator
-
206 cc
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Wo Nov 17, 2010 17:37
subwoofer gaat zacht????
eej mensen ik had een vraag ik heb een subwoofer gekocht merk SUPER SLIM ACTIVE SUBWOOFER
RE-SS18 van fusion omdat ik een kleine auto heb voor onder me stoel een active subwoofer. ik heb hem aangesloten en hij werkt maar er komt voor geen meter geluid uit en nu de afgelopen paar dagen geeft hij ineens heel veel bass en dan weer niet dus weinig bass.iemand een enig idee waar dit aan ken liggen ik was al terug gegaan naar de winkel en die hebben mij een nieuwe gegeven maar deze doet eigenlijk precies hetzelfde ik hoop dat iemand hier me ken helpen hier mee alvast bedankt
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 25, 2006 09:25
Re: subwoofer gaat zacht????
klinkt als een massa probleem
maar even voorstellen zou wel zo netjes zijn
maar even voorstellen zou wel zo netjes zijn
d(>_<)b
audio system does shake things up 
-
206 cc
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
ja inderdaad helemaal vergeten jos uit nb net nieuw op dit forum ben de laaste tijd meer bezig met audio in de auto dus vandaar ik me aanmeld:D maar ik heb de aarde kabel nu op 3 verschilende plekken vast gemaakt hij zit nu rechtstreeks op het ijzer van de bodem plaat van de auto dus ik denk niet dat het daar aan ken liggen hij geeft nu btw alleen nog maar heel zacht geluid hij doet het wel maar ik voel de bass niet meer ik hoop niet dat ie kapot is maar normaal zou er eerst een zekering uit moeten springen mischien nog meer sugesties?
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
heb je het metaal waar de massa aangesloten zit goed opgeschuurd ??
heb je een glaszekering ertussen zitten ? vervang deze dan
heb je een glaszekering ertussen zitten ? vervang deze dan
d(>_<)b
-
206 cc
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
ja metaal is helemaal vrij van verf en maakt goed contact me glaszekering van de plus kabel ken ik wel proberen te vervangen ik ben er ook achter gekomen dat me radio kortsluiting maakte open kabel tussen de houder en radio zelf maar dat is nu gemaakt alleen me subwoofer doet nog steeds weinig dus wel geluid maar geen bass gevoel ik hoop niet dat deze kapot is maar dat lijkt me sterk anders zouden er geen zekeringen op zitten bedankt voor de snelle reactie trouwens groetjes j
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
als je hier uit de buurt komt kan ik ook wel even voor je kijken hoor
d(>_<)b
-
206 cc
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
tilburg in de is dat in de buurt dan ? en ik heb nog iets ondekt waarschijnlijk licht het probleem in me radio die maakte dus kortsluiting dat is nu verholpen en als ik me radio nu er uit haalhoor ik in me sub geluids verschil beetje raar idee wat dat ken zijn ?
-
bjorn88
- Starting member

- BerichtenCOLON 97
- GeregistreerdCOLON Zo Jun 05, 2005 13:52
Foto's zijn we hier erg gek op, dus ik zou graag een foto willen zien vd situatie hoe het in je franse hok eruit ziet:P
WE'VE GOT THE POWERR !!!!
-
206 cc
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
hahaha frans hok
ik zal morgen of maandag even een foto maken en hier online zetten ben vandaag even langs acr leonparks geweest waar ik me sub vandaan heb maar die konden ook niet 123 zegggen wat er mee aan de hand is maar het lach niet een me sub (logisch als het geld kost) de foto komt morgen of maandag neem aan van achter me radio en kabels naar woofer toe ? danku alvast groeten