probleem dashboard verlichting

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
witus
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Di Jan 12, 2010 18:10

probleem dashboard verlichting

Bericht door witus »

Hallo,

Wanneer de koplampen van mijn corolla (1600 benzine wagon) worden ingeschakeld verzwakt de verlichting van het dashboard.
Dit was eerst niet het geval.

Kan iemand mij helpen:?



Vriendelijke groeten,


Witus
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: probleem dashboard verlichting

Bericht door Martijn »

E12 model? (vanaf 2002) Zoja, dit is volgens mij in te stellen. Even de handleiding of de dealer raadplegen!
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: probleem dashboard verlichting

Bericht door Leon »

De sterkte van de dashboardverlichting is idd in te stellen. Dat de verlichting dimt als de lampen worden ingeschakeld is normaal.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
luca
President member
President member
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 00:08

Re: probleem dashboard verlichting

Bericht door luca »

verlichting aanzetten en de odo toets indrukken totdat je dit krijgt ------ door de toets ingedrukt de houden gaat dit balkje naar -- en weer omhoog.terwijl dit gebeurt verandert je verlichting.bij het loslaten van de toets heb je de verlichting geregeld.
het is goedkoper om een dynamo van een toyota na 10 te vervangen dan elk jaar een dynamo van een opel voor 10 jaar lang te vervangen!
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: probleem dashboard verlichting

Bericht door Martijn »

Mooi topic voor het archief..
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
witus
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Di Jan 12, 2010 18:10

Re: probleem dashboard verlichting

Bericht door witus »

ok bedankt!
michael1959
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Za Sep 18, 2010 22:32

Re: probleem dashboard verlichting

Bericht door michael1959 »

Zie ook pagina 138 van het instructieboekje Corolla Verso (bj 2007 Dynamic, 7 pers versie)

Groet en succes, Michaël
BUTTON_POST_REPLY