Zomertijd

Forumproblemen, forumvragen, forumklachten, forumopmerkingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Zomertijd

Bericht door Co'tje »

Graag willen we iedereen erop wijzen dat de zomertijd weer is ingegaan, aangezien deze tijd niet automatisch veranderd op het forum moet je dit zelf instellen.

Dit doe je als volgt.

Rechts bovenin beeld zie je "gebruikerspaneel" staat, hier klik je op
Je krijgt nu een nieuw scherm met al je instellingen, in dit scherm klik je aan de linker kant op "forumvoorkeuren"
Nu kan je bij "mijn tijdzone" de tijd veranderen. Voor de zomertijd moet deze staan op UTC + 2.
Dan klik je op "versturen" en je zal zien dat de tijd weer klopt.

ik neem aan dat het zo duidelijk is, maar mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag.

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Zomertijd

Bericht door CoupÉter »

duidelijk!!

done :)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Re: Zomertijd

Bericht door toyo bob »

Ik heb het even gecontroleerd, aangezien het vroeger altijd wel vanzelf ging en de forum instelling op op zomertijd aanpassen staat.
De tijdzone stond echter op de standaard instelling, UTC i.p.v. UTC + 1 :oops:

Dit heb ik zojuist aangepast, dus als je het zelf ook op UTC+1 zet gaat het in het vervolg vanzelf goed met winter- en zomertijd.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
BUTTON_POST_REPLY