Noedel - corolla E12 & civic EC9 & civic ED3 sedan

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

Hey,

sorry voor het laat reageren, maar idd, was op vakantie, ben nu net terug :)
Die vorige post had ik maar snel opt forum gezet, was namelijk de enige locatie waar het internet het wel deed :P
Idd, rijdt echt zaaalig! :D

Greetzzz
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

Zozo, vandaag weer een meeting gedaan, en heb me 2 nieuwe nummerplaten gekocht, eentje om effectief mee rond te rijden, en eentje om bvb bij meetings :)
De bovenste is zowat een donkere, maar weerspiegelt, is niet echt zwart.

Afbeelding

Greetzzz!
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2068
GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door R-Auris »

Zijn zulke platen legaal dan?.. hier moet een nummerbord echt aan 500 eisen voldoen :P

mooie platen dat wel.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
AirWolfe
Special member
Special member
BerichtenCOLON 611
GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2005 13:28

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door AirWolfe »

nope zo'n plaat is niet legaal, moet zelfde formaat en kleur en lettertype hebben dan de officiële (in belgië achterste) nummerplaat!!
boete: €160

(I know want ik ben ervoor aan de kant gezet omdat mijn plaat te klein was...)

vind ze persoonlijk ook een beetje sjink, echt niet mijn ding...
...::: whir rocke die kühle scheisse :::...
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

ik weet dat ze niet legaal zijn, maar goh, dan kunnen ze me ook pakken bij mn originele voorste plaat, die is zeker ook niet in hetzelfde lettertype...
Nu heb ik de witte vastgehangen met velcro, enkel komt ze aan de linkerkant steeds wat los, de velcrostrip van de plaat bedoel ik dan, omdat de bumper lichtjes bol is...
Iemand betere ideetjes? :)

Greetzzz
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

Deze morgen de blauwe LED underglow kit gaan ophalen die ik op het oog had.
Weet niet of jullie hem hier nog kennen, Mr. K, meneer LED, van hem heb ik namelijk de kit overgenomen ;)
Is spijtig genoeg niet eens op zijn eigen rolla gemonteerd geweest, op weg naar de keuring een totall loss gereden...
Dus is een splinternieuwe kit.

Afbeelding

Grtz :D
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door masterpivo »

Die kentekenplaat is ook niet echt mijn ding.. Al doet zo'n stomme plaat natuurlijk altijd afbreuk aan het uiterlijk van een auto, dan is dit wel een andere oplossing ;) Ieder zijn ding natuurlijk.
De underbody LEDkit zal een leuk effect gaan geven! :)
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
LunaTick
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON Di Nov 18, 2008 19:32

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door LunaTick »

als ge die LED underbody aangeslote hebt zonder probleme, chapeau!! bij mij komt ze der wss nimeer onder, tenzij t bij u wel lukt :-P

waar zij ge die gaan hale ofzo?
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

Goh, vind die plaat wel iets hebben, en dan is tevens het grote nummerplaat gat opgevuld :)

Ivm die led kit, heb ze van iemand, die ze bij zichzelf spijtig genoeg niet heeft kunnen monteren, op weg van de keuring naar huis heeft die persoon een totall loss gereden...

hier even snel aangesloten om het eens te bekijken:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

greetzzz
Bouloama
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON Di Jan 01, 2008 22:44

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Bouloama »

Zonde van de E12. Wordt weer net te denk ik. Gelukkig mogen smaken verschillen, succes met je project!
Bart
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON Wo Jun 06, 2007 23:22

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Bart »

No offence, je hebt een hele knappe E12, maar die nummerplaat en underglow neontoestanden doen in mijn ogen alleen afbreuk aan je wagen.
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door masterpivo »

Ik ben toch wel 'fan' van underbody licht kits. Ook dit vind ik dus prima staan! ;) Helemaal in mijn favo kleur blauw :P
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

Bouloama schreefCOLONZonde van de E12. Wordt weer net te denk ik. Gelukkig mogen smaken verschillen, succes met je project!
Bart schreefCOLONNo offence, je hebt een hele knappe E12, maar die nummerplaat en underglow neontoestanden doen in mijn ogen alleen afbreuk aan je wagen.
Goh ja smaken verschillen inderdaad, maar vind het wel eens leuk om te proberen, heb vanbinnen ook bij alle zitplaatsen blauwe neon, de middenconsole verlichting ook in hetzelfde blauw, tellerplaten krijgen ook blauwe cijfers, heb blauwe stadslichtjes zitten... En aangezien ik het voor bijna geen geld mocht hebben, waarom niet.
Ik vind het ook niet noodzakelijk, wil het gewoon eens proberen, net als met die nummerplaat.
Krijg ik met beiden teveel last zullen ze snel het huis uit zijn ;)
masterpivo schreefCOLONIk ben toch wel 'fan' van underbody licht kits. Ook dit vind ik dus prima staan! ;) Helemaal in mijn favo kleur blauw :P
Dank u wel :)

grtz
LunaTick
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON Di Nov 18, 2008 19:32

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door LunaTick »

/EnableKwijlMode...

vet zo, zijn da ronde buizen? of halfronde?
bij mij waren t ronde, en da was nogal klote voor die te installeren... volledige standaard bekabeling da er bij zat? de mijne ware waay too short.. vet wel zo!


kga ne keer mee mijne otto tot bij u kome :p blijkbaar hebt gij meer plek in uw garage :p:D
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

LunaTick schreefCOLONvet zo, zijn da ronde buizen? of halfronde?
bij mij waren t ronde, en da was nogal klote voor die te installeren... volledige standaard bekabeling da er bij zat? de mijne ware waay too short.. vet wel zo!


kga ne keer mee mijne otto tot bij u kome :p blijkbaar hebt gij meer plek in uw garage :p:D
Hey, merci.

Het zijn ook ronde buizen, maar er zitten genoeg klemmetjes bijgeleverd, die dan - spijtig genoeg mits wat te boren - onderaan worden vastgehangen. De buizen klikken er mooi in, en zijn dan nog vaster te hangen door ook bijgeleverde spanbandjes (of hoe zeg he het ;) )
Kabels zijn anderhalve keer de lengte van de rolla, lang genoeg.

En mijn garage is nie groter dan op de foto's ze :)

Grtz
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

K*T, F*CK, HATELIJK!!! b11

nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?! b29

de originele hangt er dus opnieuw op :?
vlammer
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Ma Aug 10, 2009 13:58

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door vlammer »

Noedel schreefCOLONK*T, F*CK, HATELIJK!!! b11

nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?! b29

de originele hangt er dus opnieuw op :?
wtf wie kan daar nu iets mee doen :?
LunaTick
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON Di Nov 18, 2008 19:32

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door LunaTick »

Noedel schreefCOLONK*T, F*CK, HATELIJK!!! b11

nummerplaat gewoon gepikt ?!?!?! b29

de originele hangt er dus opnieuw op :?
s al vaker gebeurd bij mn starletje..

ja, die idioten die hun daarmee bezig houdden snap ik ook niet.. tis bij mij ook al gebeurd met mn starletje..

tzou legaal moete zijn van die manse tege uwe muur te plakken..
AudioSystemRolla
President member
President member
BerichtenCOLON 1895
GeregistreerdCOLON Ma Dec 25, 2006 09:25

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door AudioSystemRolla »

dat doen ze zodat als ze geflitst worden niet hun maar jij de boete krijgt :?
d(>_<)b Afbeelding audio system does shake things up Afbeelding
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door Noedel »

achteraan de wagen is het helemaal niet legaal meer, dus denk niet dat ze dat zullen gebruiken om dat flitsen tegen te gaan, de plaat reflecteert trouwens niet...
Heb het aangegeven, dat er een ander persoon op pad is met mijn nummerplaat in sierletters, en mn code erbij gezegd.

Vond het eerst niet nodig om aan te geven, als ze me dan een boete geven omdat ik er mee zou rondgereden hebben, maar achteraf bekeken...
Wil echt geen boetes in de bus krijgen.

Had dus wel wat "geluk", ze vroegen niet eens of ze op dat moment op mijn wagen hing.

We zien wel...
LunaTick
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON Di Nov 18, 2008 19:32

Re: Corolla E12 van Noedel, 5cm VERLAAGD + VELGEN GEMONTEERD p10

Bericht door LunaTick »

Noedel schreefCOLONachteraan de wagen is het helemaal niet legaal meer, dus denk niet dat ze dat zullen gebruiken om dat flitsen tegen te gaan, de plaat reflecteert trouwens niet...
Heb het aangegeven, dat er een ander persoon op pad is met mijn nummerplaat in sierletters, en mn code erbij gezegd.

Vond het eerst niet nodig om aan te geven, als ze me dan een boete geven omdat ik er mee zou rondgereden hebben, maar achteraf bekeken...
Wil echt geen boetes in de bus krijgen.

Had dus wel wat "geluk", ze vroegen niet eens of ze op dat moment op mijn wagen hing.

We zien wel...
de plaat mag er WEL ophangen, maar mag niet gebruikt worden op de openbare weg..
=> auto stond in een parkeerplaats, vrienden hadden gevraagd hoe het er zo uitzag.. enz... :)
altijd kun je een uitvlucht hebben :p
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door masterpivo »

Dat is mooi kl*te zeg! :( En ja diegene die de plaat blijkbaar konden gebruiken zullen die wel gebruiken voor bovenstaande reden. Altijd aangifte doen bij zoiets, want je wil niet weten watvoor ellende het als gevolg kan hebben..!
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door Noedel »

We zien wel... :?

Even een vraagje.
Ik zou mn mistlichten eruit willen halen, en er gewone plastiekjes inzetten, lijkt veel properder vind ik, zoals deze van jimmy:
http://img25.imageshack.us/img25/6205/img0402dy.jpg

Iemand een ideetje hoeveel dat kan kosten bij toyota?

Greetzzz
LunaTick
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON Di Nov 18, 2008 19:32

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door LunaTick »

die stukjes kosten bij je toyoboer een 50€ denk ik...
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door Noedel »

echt zo veel? :?
_Mr_K_
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON Wo Feb 09, 2005 15:22

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door _Mr_K_ »

Aah se, dezen ken ik ook ergens van :lol: (swift red rims hehe :lol: )
de led kit staat er wel super onder, ben blij da em toch nog gebruikt word
hebt ge veel prob gehad voor dieje aan te sluiten ? blijkbaar nie ma goed :D

persoonlijk vind ik de mistlampen wel mooi staan, maar zonder ist zeker even goed :mrgreen:
LunaTick
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON Di Nov 18, 2008 19:32

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door LunaTick »

ben is gaan horen, 39€ per stuk...
btw, doe gij uw mistlichten dan weg? want kheb eigelijk die kapjes nodig :D:p voor strobo kitje...
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2068
GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door R-Auris »

De E12 terra had toch geen mistlampen standaard of wel?

Vast wel iemand die wel mistlampen wil en die kapjes wil ruilen met je :P
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3747
GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door Noedel »

_Mr_K_ schreefCOLONAah se, dezen ken ik ook ergens van :lol: (swift red rims hehe :lol: )
de led kit staat er wel super onder, ben blij da em toch nog gebruikt word
hebt ge veel prob gehad voor dieje aan te sluiten ? blijkbaar nie ma goed :D

persoonlijk vind ik de mistlampen wel mooi staan, maar zonder ist zeker even goed :mrgreen:
Zie hier, Meneer Ledjes ;)
Voor de duidelijkheid, hij hangt er nog niet onder he, gewoon efkes eronder gehangen om te zien hoe het zou staan ;)
LunaTick schreefCOLONben is gaan horen, 39€ per stuk...
btw, doe gij uw mistlichten dan weg? want kheb eigelijk die kapjes nodig :D:p voor strobo kitje...
Sorry, maar ik hou alle originele onderdelen bij, als ik hem verkoop (wat zeker nog niet direct zal gebeuren mensen ;) ) dan verkoop ik hem liever volledig standaard.

Dus R-Rolla, ruilen zal ook geen optie zijn :mrgreen:

Grtz
Gebruikers-avatar
masterpivo
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 2590
GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18

Re: Corolla E12 van Noedel

Bericht door masterpivo »

Mistpitjes gewoon laten zitten joh. Ik vind een auto MET juist een sportievere uitstraling hebben ;)
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
BUTTON_POST_REPLY