Mijn Pioneer radio wil ik as weekend/week gaan inbouwen.
Nu zit er nog een oude radio in, deze laat ik bij de APK verwijderen, kreeg hem zo niet 1 2 3 eruit.
Nu zit er aan de nieuwe radio een aux-ingang, deze zit aan de achterzijde.
Wil nu een kabeltje aansluiten die dan uitkomt in het dubbel din kastje in het dashboard, maar hoe.
Of zal ik hem doortrekken naar de middenconsole.
Aux in
ModeratorCOLON Moderator
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
Re: Aux in
Het is voor mij lang geleden dat ikeen E10 gehad heb maar volgens mij weet ik het nog
Je haalt je middenconsole om je dubbel din weg en daarna je dubbeldin kastje waar je achterin een gaatje maakt om het kabeltje door te voeren.
Middenconsole verwijderen;
- Trek alle knopjes van de kachelbediening er af.
- In het paneel zitten nog ergens schroefjes, volgens mij achter de asbak. Dus asbak er uit en aan de bovenkant kijken. Het kan ook zijn dat ze achter de knoppen zitten van de kachelbediening wat in de E11 iig zo zit.
- Trek het paneel voorzichtig los, deze zit nog geklikt.
- Trek alle stekkers los die aan het paneel vast zitten.
- Als het paneel los is zie je vanzelf de 4 schroefjes zitten van je dubbeldin vakje
Misschien kan een E10 rijder het bovenste aanvullen?
Middenconsole verwijderen;
- Trek alle knopjes van de kachelbediening er af.
- In het paneel zitten nog ergens schroefjes, volgens mij achter de asbak. Dus asbak er uit en aan de bovenkant kijken. Het kan ook zijn dat ze achter de knoppen zitten van de kachelbediening wat in de E11 iig zo zit.
- Trek het paneel voorzichtig los, deze zit nog geklikt.
- Trek alle stekkers los die aan het paneel vast zitten.
- Als het paneel los is zie je vanzelf de 4 schroefjes zitten van je dubbeldin vakje
Misschien kan een E10 rijder het bovenste aanvullen?
Laatst gewijzigd door 1 op Bertus, in totaal 0 keer gewijzigd.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-
Jur
- General member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45
Re: Aux in
tis een e11 hoorbertus schreefCOLONHet is voor mij lang geleden dat ikeen E10 gehad heb maar volgens mij weet ik het nogJe haalt je middenconsole om je dubbel din weg en daarna je dubbeldin kastje waar je achterin een gaatje maakt om het kabeltje door te voeren.
Middenconsole verwijderen;
- Trek alle knopjes van de kachelbediening er af.
- In het paneel zitten nog ergens schroefjes, volgens mij achter de asbak. Dus asbak er uit en aan de bovenkant kijken. Het kan ook zijn dat ze achter de knoppen zitten van de kachelbediening wat in de E11 iig zo zit.
- Trek het paneel voorzichtig los, deze zit nog geklikt
- Als het paneel los is zie je vanzelf de 4 schroefjes zitten van je dubbeldin vakje
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
Re: Aux in
Owww dan is het heel makkelijk
Kijk even bij DHZ tips, daar heb ik een uitgebreide foto reportage staan hoe je hele auto gestript moet worden 
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
Re: Aux in
de link
viewtopic.php?f=71&t=28750
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-
Jur
- General member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45
Re: Aux in
Die reportage is beetje uitgebreid, volgens mij red ik het om door het dashboard kastje weg te halen wel.
Maar zal ik hem doortrekken naar het bakje in de middenconsole? Wat hebben de meeste?
Er komt als het goed is een gewone mp3 speler aan te hangen.
Maar zal ik hem doortrekken naar het bakje in de middenconsole? Wat hebben de meeste?
Er komt als het goed is een gewone mp3 speler aan te hangen.
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: Aux in
Jur schreefCOLONDie reportage is beetje uitgebreid, volgens mij red ik het om door het dashboard kastje weg te halen wel.
Maar zal ik hem doortrekken naar het bakje in de middenconsole? Wat hebben de meeste?
Er komt als het goed is een gewone mp3 speler aan te hangen.
Ik heb mijn Ipod in het dashbord kastje liggen omdat ik de lui ben geweest om een gaatje te boren in het dubbeldin kastje
Het idee wat jij hebt is een goede optie hoor.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
Jur
- General member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45
Re: Aux in
En jou idee is simpel en doeltreffend, doe ik!mark m schreefCOLONHet idee wat jij hebt is een goede optie hoor.
-
Jur
- General member

- BerichtenCOLON 163
- GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45
Re: Aux in
De radio gister ingebouwd, incl de din-kabel. Lekker in het dashboard kastje gelegd.
heb nu alleen 1mtr kabel over
Maar weet alleen nog niet of die werkt.
Nu nog een subwoofer en evt. de standaard speakers voor vervangen... van 10cm naar 13cm.
heb nu alleen 1mtr kabel over
Nu nog een subwoofer en evt. de standaard speakers voor vervangen... van 10cm naar 13cm.