Noedel - corolla E12 & civic EC9 & civic ED3 sedan
ModeratorCOLON Moderator
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
- GeregistreerdCOLON Di Jun 22, 2004 22:15
Re: Corolla E12 van Noedel
Zou zeker voor een zilvere velg gaan,deze vind ik een beetje cheapy overkomen

Honda Accord Tourer 2011
Classic Mini Cooper Monte Carlo 1994
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18
Is idd een mooi wieltje
Heeft een beetje weg van degene die er nu onder liggen.
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2005 13:28
ik heb de mijne nog liggen ook hé als je interesse hebt
i make you special price
i make you special price
...::: whir rocke die kühle scheisse :::...
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 21, 2008 15:40
sorry, enkele weekjes niet op corollaforum geweest...AirWolfe schreefCOLON.....
en de KW???
dank je voor het aanbod Airwolfe, maar ik ben niet zo voor velgen met veel spaken
ga eerst de nieuwe velgen aanbrengen, dan de T-Sport bumper, en dan zien hoe laag ik best ga, dus dan pas de KW he
Groeten
-
AirWolfe
- Special member

- BerichtenCOLON 611
-
E12Pieter
- Starting member

- BerichtenCOLON 51
- GeregistreerdCOLON Di Apr 21, 2009 12:45
Die Toyota en corolla op de achterkant is dat gewoon eropgeplakt of zit dit vast met pinnetjes?Noedel schreefCOLONHmm, bedankt, mn ideetjes die ik in mn hoofd had met mn vierwielig monstertje beginnen stilletjes aan vorm te krijgen![]()
Gisteren trouwens de logo's eraf gehaald achteraan, enkel is de C van "corolla" eraf gebroken bij het trekken![]()
zal direct een foto nemen met mn gsm.
Edit:
Let wel niet op de witte vlekken rechts, de weerspiegeling van mn schoenen![]()
En ook niet op de weersomstandigheden hier in België![]()
En in feite, denk dat ik er ook een kleiner plaatje voor mn nummerplaat zal ophangen, zal mooier ogen, met dank aan matiscus voor het voorstel![]()
Groeten
Zou deze ook willen afhalen daarmee.
Groeten
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
Is gewoon geplakt 
Honda Accord Tourer 2011
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Idd, gewoon opwarmen met een haardroger, van een afstand, de lijm ertussen komt vanzelf los 
Ohja btw, ik heb net een kleinere nummerplaathouder gekocht, maar ik zit met ene probleempje...
Toen ik de originele houder eraf wou halen bleek dat die harde plastic aan de carosserie hangt vastgelijmd,
met harde lijm...
Iemand enig idee hoe ik dit er toch kan afkrijgen, zonder enige schade?
Greetzzz
Ohja btw, ik heb net een kleinere nummerplaathouder gekocht, maar ik zit met ene probleempje...
Toen ik de originele houder eraf wou halen bleek dat die harde plastic aan de carosserie hangt vastgelijmd,
met harde lijm...
Iemand enig idee hoe ik dit er toch kan afkrijgen, zonder enige schade?
Greetzzz
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
Op dezelfde manier als dat je de letters eraf gehaald hebt..?Noedel schreefCOLONIemand enig idee hoe ik dit er toch kan afkrijgen, zonder enige schade?
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Weer even niet op het forum geweest,
en spijtig genoeg geen goed nieuws, zal beginnen bij mn vorige posts.
Zoals eerder gezegd heb ik geprobeerd om de grote nummerplaat vol reclame eraf te halen, en een kleine nummerplaathouder te monteren.
Uiteindelijk, na veel sukkelen, is het vorige week gelukt die grote eraf te krijgen, en dan krijg ik dit te zien

Carrossier uit de buurt gemaild, zou het op minstens 400euro komen, wegens het feit dat de hele kofferklep herspoten dient te worden... Kleinere nummerplaathouder is dus niet voor direct.
Dit even laten rusten, reed ik deze morgen rustig met mn vriendin naar haar school, wat kom ik dan tegen?
Een kanjer van een steen vliegt van een vrachtwagen af, knal op mijn voorruit!!
Weliswaar in tegengestelde richting, op een baan waar ik onmogelijk kon draaien, en dus ook geen nummerplaat of iets kon noteren...
Verzekering gebeld, komt niet tussen zonder omnium. Garage uit de buurt gebeld, en direct een afspraak gemaakt.
Het sterretje zelf zit op een 3 à 4cm van de linkerzijde, maar de barsten gaan tot aan de rand, en tot 30cm naar het midden toe. Onmogelijk te herstellen, direct hele nieuwe voorruit erin. Totaalprijs (met werkuren en alles erin) komt op 570euro...
De velgen die ik deze week zou kopen zullen dus nog even moeten wachten, maar Airwolfe heeft hier niet echt problemen mee, nog eens dank
Groeten
en spijtig genoeg geen goed nieuws, zal beginnen bij mn vorige posts.
Zoals eerder gezegd heb ik geprobeerd om de grote nummerplaat vol reclame eraf te halen, en een kleine nummerplaathouder te monteren.
Uiteindelijk, na veel sukkelen, is het vorige week gelukt die grote eraf te krijgen, en dan krijg ik dit te zien

Carrossier uit de buurt gemaild, zou het op minstens 400euro komen, wegens het feit dat de hele kofferklep herspoten dient te worden... Kleinere nummerplaathouder is dus niet voor direct.
Dit even laten rusten, reed ik deze morgen rustig met mn vriendin naar haar school, wat kom ik dan tegen?
Een kanjer van een steen vliegt van een vrachtwagen af, knal op mijn voorruit!!
Verzekering gebeld, komt niet tussen zonder omnium. Garage uit de buurt gebeld, en direct een afspraak gemaakt.
Het sterretje zelf zit op een 3 à 4cm van de linkerzijde, maar de barsten gaan tot aan de rand, en tot 30cm naar het midden toe. Onmogelijk te herstellen, direct hele nieuwe voorruit erin. Totaalprijs (met werkuren en alles erin) komt op 570euro...
De velgen die ik deze week zou kopen zullen dus nog even moeten wachten, maar Airwolfe heeft hier niet echt problemen mee, nog eens dank
Groeten
Laatst gewijzigd door 1 op Noedel, in totaal 0 keer gewijzigd.
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Damm, wat een geld allemaal joh.
hebben jullie niet iets van carglass ofzo die de ruit gewoon vervangt dan betaal je alleen je eigen risico.
ARco
hebben jullie niet iets van carglass ofzo die de ruit gewoon vervangt dan betaal je alleen je eigen risico.
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
had als eerste idd naar carglass gebeld, maar volgens hen hadden ze voor de E12 enkel speciaal getinte voorruiten. Dan eens naar de toyota garage uit de buurt, en de prijzen vergeleken, en uiteindelijk komt carglass me nog duurder uit...
Is idd veel geld...
Is idd veel geld...
-
R-Auris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2068
- GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30
Betaald ze verzekering het niet dan? Al weet ik niet hoe je verzekerd bent.
Ik heb een all risk verzekering dus ga er toch vanuit dat het bij mij vergoed zou worden.
En over de nummerplaat. Is het geen europese regel dat je het land ding (geen idee hoe het heet.) zichtbaar moet hebben op je kentekenplaat? Weet dat wij een paar jaar geleden in NL allemaal nieuwe kentekenplaten moesten waar NL op moest staan. en zie dat bij jou de B er nu ook af is nu enkel de nummerplaat erop zit zonder houder.
Ik heb een all risk verzekering dus ga er toch vanuit dat het bij mij vergoed zou worden.
En over de nummerplaat. Is het geen europese regel dat je het land ding (geen idee hoe het heet.) zichtbaar moet hebben op je kentekenplaat? Weet dat wij een paar jaar geleden in NL allemaal nieuwe kentekenplaten moesten waar NL op moest staan. en zie dat bij jou de B er nu ook af is nu enkel de nummerplaat erop zit zonder houder.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Neen de verzekering komt helaas niet tussen, heb geen omnium verzekering, die komt wel tussen.
En bij mijn weten is de B van België niet verplicht op de nummerplaten, dat gemak hebben we hier wel
En bij mijn weten is de B van België niet verplicht op de nummerplaten, dat gemak hebben we hier wel
-
R-Auris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2068
van Wiki.

Dus als ik het goed lees als je b.v. naar NL wil moet je die B hebben. En vanaf volgend jaar is die B sowieso verplicht. Die europese standaard is hier een paar jaar geleden al ingegaan toen kregen wij allemaal nieuwe platen met die sterren en een NL.. Dus als wiki gelijk heeft zou ik in ieder geval niet je klep nu strak laten maken voor veel geld als je toch straks een andere plaat krijgt opgedragenIn België heeft de witte kentekenplaat een rode letter-cijfercombinatie, bestaande uit ofwel: 1 letter en 4 cijfers, 2 letters en 3 cijfers of 3 letters en 3 cijfers. De kentekenplaat is gekoppeld aan de voertuigeigenaar, dit resulteert in een lange levensduur van de kentekenplaat. Als een auto de Belgische grens wil overschrijden, is een nationaliteitskenteken of B-kenteken onder de vorm van een zwarte B op een witte achtergrond verplicht.
Op 13 oktober 2008 werd bekend dat België zijn kentekenplaat vanaf 2010 zal omvormen naar de Europese standaard, een witte plaat met zwarte letters en cijfers, voorafgegaan door een blauw vlak met de Europese sterren en het insigne B.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
-
g6reke
- President member

- BerichtenCOLON 2034
Allemaal veel tegenslag,wat die voorruit betreft ik heb een adres die het aan huis komt doen en een pak goedkoper .
Als je wil pb ik je wel de gegevens. dan ben je voor de helft klaar
Als je wil pb ik je wel de gegevens. dan ben je voor de helft klaar
Honda Accord Tourer 2011
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
Dat zijn minder leuke zaken...
Helaas kan het gebeuren, maar het is dan weer wel flink balen dat de verzekering niet uitbetaald!

Wat betreft de kentekenplaat: ja... geldt eigenlijk hetzelfde, mooi balen dat er ineens twee gaten tevoorschijn komen. Maarja als zoals aangegeven vanaf volgend jaar ook in Belgie de 'B' ernaast moet staan, zou ik die er toch maar meteen opzetten.
(wat zijn de Europese wetten ook weer lekker op elkaar afgestemd trouwens zeg! :S )
Lijkt me logisch dat hij dat dan wilg6reke schreefCOLONAls je wil pb ik je wel de gegevens. dan ben je voor de helft klaar
Wat betreft de kentekenplaat: ja... geldt eigenlijk hetzelfde, mooi balen dat er ineens twee gaten tevoorschijn komen. Maarja als zoals aangegeven vanaf volgend jaar ook in Belgie de 'B' ernaast moet staan, zou ik die er toch maar meteen opzetten.
(wat zijn de Europese wetten ook weer lekker op elkaar afgestemd trouwens zeg! :S )
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Goh, ben er niet veel meer mee, afspraak was direct vastgelegd, volgende dinsdag dus.
Wat betreft die gaten zal ik eens vragen of ze er niets aan kunnen doen, heb hem zo gekocht
bij toyota, wil geen verroeste gaten voor die prijs...
Maarja, we zien wel
Groeten
Wat betreft die gaten zal ik eens vragen of ze er niets aan kunnen doen, heb hem zo gekocht
Maarja, we zien wel
Groeten
-
R-Auris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2068
Hoe bedoel je wil geen verroeste platen ?
Volgens mij zitten alle platen zo vast hoor
Van de Rolla heb ik ze er nog nooit afgehaald. Van me vorige auto zat ie zo in me bumper geschroefd..
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Neenee, bedoel die twee geboorde gaten die verborgen zitten achter mijn grote nummerplaat...
Daar zit al roest op..
Groeten
Daar zit al roest op..
Groeten
-
Martin B
- President member

- BerichtenCOLON 1243
- GeregistreerdCOLON Wo Jan 09, 2008 22:46
Noedel, lees dit even en R-Rolla heeft een punt...Noedel schreefCOLON Wat betreft die gaten zal ik eens vragen of ze er niets aan kunnen doen, heb hem zo gekocht
Maarja, we zien wel
Groeten
R-Rolla schreefCOLONvan Wiki.
Dus als ik het goed lees als je b.v. naar NL wil moet je die B hebben. En vanaf volgend jaar is die B sowieso verplicht. Die europese standaard is hier een paar jaar geleden al ingegaan toen kregen wij allemaal nieuwe platen met die sterren en een NL.. Dus als wiki gelijk heeft zou ik in ieder geval niet je klep nu strak laten maken voor veel geld als je toch straks een andere plaat krijgt opgedragenIn België heeft de witte kentekenplaat een rode letter-cijfercombinatie, bestaande uit ofwel: 1 letter en 4 cijfers, 2 letters en 3 cijfers of 3 letters en 3 cijfers. De kentekenplaat is gekoppeld aan de voertuigeigenaar, dit resulteert in een lange levensduur van de kentekenplaat. Als een auto de Belgische grens wil overschrijden, is een nationaliteitskenteken of B-kenteken onder de vorm van een zwarte B op een witte achtergrond verplicht.
Op 13 oktober 2008 werd bekend dat België zijn kentekenplaat vanaf 2010 zal omvormen naar de Europese standaard, een witte plaat met zwarte letters en cijfers, voorafgegaan door een blauw vlak met de Europese sterren en het insigne B.
-
R-Auris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2068
Ow dacht dat de orginele plaat daarmee vast zat. Sorry 
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Hehe, om duidelijk te zijn: in België is een letter B niet verplicht op de nummerplaat, enkel als men naar het buitenland gaat met de wagen wel
En over die gaten in mn kofferklep zal ik eens info vragen als ik mn corolla binnen lever om de herstelling van de voorruit uit te voeren
hopelijk ietwat goed nieuws dan...
Groeten
En over die gaten in mn kofferklep zal ik eens info vragen als ik mn corolla binnen lever om de herstelling van de voorruit uit te voeren
hopelijk ietwat goed nieuws dan...
Groeten
-
Martin B
- President member

- BerichtenCOLON 1243
- GeregistreerdCOLON Wo Jan 09, 2008 22:46
Een B is NOG niet verplicht maar zoals ik het las in het bericht van R-Rolla in 2010 wel en dan krijg je dezelfde platen als waarschijnlijk hier in Nederland en dan zie je niks meer terug van die gaten en dat was wat R-Rolla met dat bericht bedoelde... 
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Ziezo, even de stand van zaken...
Afgelopen woensdag wat spulletjes gaan halen, zoals nieuwe standlichtjes met 4 LEDjes erin (wit-blauw) en nieuwe zwarte gordelhoesjes van sparco. Had eerst zwarte van Tenzo-R, maar aangezien mijn pedalen ook van sparco zijn, vond ik dat uiteraard beter passen
Eergisteren de hele bucht van de nummerplaathouder in het zwart gezet, ziet er veel mooier uit dan eerst gedacht, heb de twee plaatjes (met links reclame van de garage, en rechts de B van België) gewoon omgedraaid en de achterzijde zwart gespoten, als ik er een opmerking voor krijg ist simpel, gewoon het plaatje omdraaien
Gisteren ook achteraan blauwe neon geplaatst, en alles opnieuw mooi verstopt in de zone onder de armsteun, allen met schakelaartje...
Vandaag de Corolla naar de Toyota garage gedaan, om de voorruit te herstellen, en tewijl ook een korter antennetje gekocht. Heb nu voor een dagje een nieuwe Yaris als vervangwagen gekregen, rijdt ook wel lekker
Dit was het voor deze week denk ik :p
Groeten
Afgelopen woensdag wat spulletjes gaan halen, zoals nieuwe standlichtjes met 4 LEDjes erin (wit-blauw) en nieuwe zwarte gordelhoesjes van sparco. Had eerst zwarte van Tenzo-R, maar aangezien mijn pedalen ook van sparco zijn, vond ik dat uiteraard beter passen
Eergisteren de hele bucht van de nummerplaathouder in het zwart gezet, ziet er veel mooier uit dan eerst gedacht, heb de twee plaatjes (met links reclame van de garage, en rechts de B van België) gewoon omgedraaid en de achterzijde zwart gespoten, als ik er een opmerking voor krijg ist simpel, gewoon het plaatje omdraaien
Gisteren ook achteraan blauwe neon geplaatst, en alles opnieuw mooi verstopt in de zone onder de armsteun, allen met schakelaartje...
Vandaag de Corolla naar de Toyota garage gedaan, om de voorruit te herstellen, en tewijl ook een korter antennetje gekocht. Heb nu voor een dagje een nieuwe Yaris als vervangwagen gekregen, rijdt ook wel lekker
Dit was het voor deze week denk ik :p
Groeten
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
Ok, dan zal het 'probleem' met de kentekenplaat wel opgelost zijn neem ik aan. En idd nog net zo makkelijk ook, mocht er een B moeten staan is die zo tevoorschijn getoverd
Maak ff een piccie hoe het er nu uitziet..
Trouwens ook mooie stadslichtjes heb je er in zitten nu! Je zegt dat het 4LEDjes wit/blauw zijn, is dat nog te regelen: wit en/of blauw? Of bedoel je dat de kleur wit/blauw-achtig is?
Trouwens ook mooie stadslichtjes heb je er in zitten nu! Je zegt dat het 4LEDjes wit/blauw zijn, is dat nog te regelen: wit en/of blauw? Of bedoel je dat de kleur wit/blauw-achtig is?
-
Noedel
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3747
Ja, ik vind de nummerplaat zoals die nu staat heel geslaagd!
Foto neem ik vanavond wel, als ik mn rolla terug voor de deur heb staan.
Over de stadslichtjes, als je de ledjes zelf dichtbij van voren bekijkt is het wit, maar als je gewoon voor de wagen gaat staan is het felblauw, zoals de foto uit mn vorige post wat weergeeft
Deze zijn niet te regelen naar wit en/of blauw, maar zou wel kicken zijn
Groeten
Foto neem ik vanavond wel, als ik mn rolla terug voor de deur heb staan.
Over de stadslichtjes, als je de ledjes zelf dichtbij van voren bekijkt is het wit, maar als je gewoon voor de wagen gaat staan is het felblauw, zoals de foto uit mn vorige post wat weergeeft
Deze zijn niet te regelen naar wit en/of blauw, maar zou wel kicken zijn
Groeten
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
Ok, duidelijk. Op die manier heb je dus meer de xenon-look