Moderator: Moderator

peter_D schreef:hey
wat een strake e10 zeg er zit helemaal niks in van schade of wat

Co'tje schreef:dank je dank je
maar je hebt hem nog nooit in het echt gezien zeker, dan zie je het kleur verschil ook
ARco

Co'tje schreef:hehe, oplossing, betere bandjes en minder gas geven
maar idd je merkt het heerlijk zeker op rontondes enzo..
ARco

gil-galad schreef:het verschil is enorm om eerlijk te zijn
mijn schoonbroer die hem inbouwde had zijn twijfels maar als je een rotonde fors neemt helde hij vroeger flink over waardoor je toch een beetje van het gas af moet.
dat ben ik nu helemaal kwijt.
de auto ligt echt vele malen strakker op de weg.
nu net nog iets zien te vinden tegen het glijden op rotondes. (bij nat wegdek) en de rotonde driekwart komt mijn achterkant rregelmatig voorbij

ik moet zeggen dat ik het ook wel eens heb ook al ben ik rustig met het gaspedaal. en ook op droog wegdek.Joseppe schreef:gil-galad schreef:het verschil is enorm om eerlijk te zijn
mijn schoonbroer die hem inbouwde had zijn twijfels maar als je een rotonde fors neemt helde hij vroeger flink over waardoor je toch een beetje van het gas af moet.
dat ben ik nu helemaal kwijt.
de auto ligt echt vele malen strakker op de weg.
nu net nog iets zien te vinden tegen het glijden op rotondes. (bij nat wegdek) en de rotonde driekwart komt mijn achterkant rregelmatig voorbij
whiteline swaybar, maar die kost wel een paar knaken. veel over gelezen en gehoord
.
van de andere kant als je er rekening ermee houd en rustig rijd heb je er ook weinig last van is mijn ervaring

Marc0 schreef:Dan is je achterkant juist te licht als hij komt omzetten. Minder gewicht op de achteras betekent ook minder grip

Marc0 schreef:Jep. probeer maar eens een sneller links-rechts combinatie bocht te pakken met wat hogere snelheid en laat het gas maar eens los als je van links naar rechts stuurt. geheid dat je de achterkant 'lichter' voelt worden..