dus bij deze mijn eerste "goeie" foto`s van mijn auto.
voor hoge resolutie http://www.mijnalbum.nl/Album=GYRGHNQ8" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes mark
ModeratorCOLON Moderator

Wordt het niet eens tijd voor een project-topicmark-E12 schreefCOLONdank je wel en volgend jaar rond de zomer komer andere velgen op 18" in iedergeval en er komt nog een spoilertje op die "bijna" niemand heeft denk ik![]()
![]()
en nu ook ergens mee bezig, daar degenen die naar de meeting heen gaan zullen dat als eerst zien (this maar een klein iets hoor)
groetjes mark

Als je wilt, verplaatst ik dit hele topic naar Projecten, dan heb je meteen de start van een mooi projecttopic.mark-E12 schreefCOLONjha zet er net aan te denken ook omdat dit deel van het forum nog wel eens word opgeschoond

past Makkelijik heb de plastic ring verwijderd er daar 1 x 22mm mfd ring opgeschoeft en nog ruimte over aan de achterkant en voorkantbart_rolla schreefCOLONIk kan me hellemaal vinden in jouw keuze van auto en audio!
Ik heb vroeger ook nog een DLS installatie gehad, maar heb deze weggedaan omwille van het plaatsgebrek in de koffer.
(CA40 versterker, W712 woofer, CA960 coaxal speaker en PS4 compo)
Past de MS6A perfect in de deur van ja rolla? Ik wou deze ook steken (of R6A), maar dacht dat de magneet te diep kwam.
Verder nog eens proficiat met je wagen!

White_GTSI schreefCOLONmooie foto,s en auto![]()
ik kan me ook helemaal vinden in je audio![]()
die woofer klinkt zo ontzettend goednet zoals de rest ,met die hoedeplank speakers die je gaat aanschaffen krijg je enorme kickbass ,denk wel dat die ca41 moeite heeft om ze volledig aan te sturen met 2 kanalen ( niet dat die ze niet kan aansturen )
Heb zelf een W712 woofer op mono block gehad uit refenrece serie (weet type niet meer ) en een CA40 op PS6A compo set ,maar weggedaan vanwege dat ik gehoor schade heb opgelopen door discotheken en die installatie
die compo zit nu nog in men corolla![]()
heb je ook bitume platen geplakt ??

bitume is goeie shit zelfde als pur en trekbandjes de beste uitvindingen ter wereld bijnaWhite_GTSI schreefCOLONis echt een wereld van verschil met bitume in de deuren zul je zelf wel ondervonden hebben denk ikalleen niet te veel anders wordt je auto zo zwaar
kofferbak is ook erg belangrijk
hard gaat die ook ja die woofertoen ik altijd bezig was met de audio hobbie kwam ik bij een loods waar ze het deden inbouwen en nog meer van die audio freaks kwamen , heb daar de woofer beluisterd die je in auto hebt en nog meer dingen gehoord waar je mond van open valt ( ook als je de prijzen ziet
)
veel luistergenot in ieder geval