dls audio install E12

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
mark-E12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13

dls audio install E12

Bericht door mark-E12 »

hallo ben eindelijk begonnen met me installatie in me auto ben nu 4 avonden druk geweest
heb alle kabels getrokken en ben begonnen met de installatie van me speakers en versterkers

dit is me setup
Kenwood KDC-PSW 9531
Afbeelding

Performance CAD11 - 1 kilowatt mono amplifier
Afbeelding

Ultimate UR 12
Afbeelding

Performance CA41 - 4 x 70 Watt
Afbeelding

Reference MS6A - 2-way system 6,5"
Afbeelding

Performance 1072 -3-way 7 x 10"
Afbeelding
maar deze gaan er nog weer uit, en worden vervangen door
Reference R1073 - 7 x 10" 3-way system
Afbeelding

hier wat foto`s van de install (krijg een foutmelding als ik met [img /img] doe

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

woofers zo vast gezet dat als ik ruimte nodig heb de kist er zo uit kan halen
Afbeelding

Afbeelding

tweeters er ingelijmp met lijmpistool
Afbeelding

Afbeelding

volgen jaar gaat deze radio er uit en word waarschijlijk vervangen door de
kenwood DNX8220BT 2DIN 6.95” Monitor, DVD/CD-Receiver, Navigatie, Bluetooth en USB Interfaces ingebouwd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
-nippon-rolla-
President member
President member
BerichtenCOLON 1121
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 12:49

Re: dls audio install E12

Bericht door -nippon-rolla- »

ziet er allemaal erg netjes uit.
met je versterkers is netjes opgelost zo tege je achterbanken aan
AL DE ONDERDELEN STAAN IN DE VERKOOP


HET NIPPON ROLLA PROJECT
mark-E12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13

Re: dls audio install E12

Bericht door mark-E12 »

dank je wel, het is een makkelijke oplossing en ziet er nog leuk uit ook vind ik, maar moet nog een
hoop aan gebeuren

zaterdag ga ik waarschijnlijk weer verder
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
ray-e12
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON Ma Apr 07, 2008 20:03

Re: dls audio install E12

Bericht door ray-e12 »

mooie install, vind je alleen niet dat je een hoop ruimte onbenut laat, met de sub zo in het midden?

Als je hem aan de zijkant plaatst hou je nog wat ruimte over voor boodschappen, kratje bier bijv :lol:
Als het zo doorgaat met de files...
Is het parkeerprobleem ook gelijk opgelost :D
mark-E12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13

Re: dls audio install E12

Bericht door mark-E12 »

nou ik doe eigelijk niet aan boodschappen doen :) en ik was al gewend dat ik geen koffelbak had omdat
in me vorige corolla helemaal geen ruimte was

http://img444.imageshack.us/img444/7192/p1010008cf8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

en ik kan me kist er zo uit halen zit aan de achterkant een stekkertje voor de kabels en de kist zit vast met 2 haken

Afbeelding
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
corollad4d
Full member
Full member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON Zo Jun 22, 2008 09:24

Re: dls audio install E12

Bericht door corollad4d »

Leuk gedaan...

Heb je misschien ook een aantal foto's van de deuren gemaakt van hoe ze orgineel zijn?

( misschien een beetje een rare vraag, alleen ben zelf ook een groot audio liefhebber... Heb nu net mijn hele install uit mijn huidige auto gehaald... Vrijdag krijg ikzelf mijn E12 binnen, en ben benieuwd hoeveel werk ik nodig ben voor een goede install)
Corolla E12 D4D SOL
Custom made Exhaust
Bilstein B16
g6reke
President member
President member
BerichtenCOLON 2034
GeregistreerdCOLON Di Jun 22, 2004 22:15

Re: dls audio install E12

Bericht door g6reke »

Die kist kun je ook gemakkelijk vast zetten met velcrostrips aan de onderkant van de kist.
Honda Accord Tourer 2011

Classic Mini Cooper Monte Carlo 1994
mark-E12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13

Re: dls audio install E12

Bericht door mark-E12 »

corollad4d schreefCOLONLeuk gedaan...

Heb je misschien ook een aantal foto's van de deuren gemaakt van hoe ze orgineel zijn?

( misschien een beetje een rare vraag, alleen ben zelf ook een groot audio liefhebber... Heb nu net mijn hele install uit mijn huidige auto gehaald... Vrijdag krijg ikzelf mijn E12 binnen, en ben benieuwd hoeveel werk ik nodig ben voor een goede install)
de deurpanelen zijn orgineel gebleven voor de rest kan je wel wat spec geven van de deur.

Tweater: de tweater zit vast met een beugeltje en dat beugeltje zit met 2 schroeven vast maarmee de spiegel is bevestigt. dit is redelijk makkelijk te verwijderen en tweater het ik vast gelijmt door gebruikt te maken van een lijmpistool eerst wat lagen lijm (1 cm) in de binnenkant gelijmt en toen pas de tweater geplaats (wel even wachten dat de lijm af is gekoelt

Speaker: de oude speaker het ik verwijderd door met een boor de pompnageles los te boren maar pas wel op dat de boor zit niet vast grijpt en dat je niet tever door schiet anders heb je een deuk in de deur. de speaker heef een formaat van 16 doorsnede heb eerst een ring van 22mm mdf (maximaal 30/35 mm anders past het deurpaneel niet meer dicht)gezaagt dat vast geschoeft en toen de speaker gemonteerd, ik heb de filter (dies wel water dicht) gewoon in het deurpaneel gelegt

Kabels: het de kabels allemaal binnen door gelegt langs de versnellings bak links:voeding en remote en rechts: rca en de voorspeaker kabels heb ik rechts door de dorpelsgoot getrokken

radiofreempje krijg je nog wel info van het ik net ingebouwt gisteren dus daar komen nog foto`s van

groetjes mark
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
BUTTON_POST_REPLY