WRC rally tuning

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Deathride1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON Zo Dec 31, 2006 20:00

WRC rally tuning

Bericht door Deathride1 »

Hallo, Wie weet er waar ik de stickers koop om onderandere onder de e11 koplampen te plakken?
De stickers zien eruit als sportgaas...
Bedankt al
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: WRC rally tuning

Bericht door Joseppe »

hm is toch een onderplaat die je bij booster kan bestellen, zie zijn wrc lijn voor de e11 ;)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
HobbeS
Full member
Full member
BerichtenCOLON 424
GeregistreerdCOLON Za Sep 09, 2006 17:04

Re: WRC rally tuning

Bericht door HobbeS »

Kan je is duidelijk aangeven waar het nou bij je zit want het is nog niet echt duidelijk..

Zit het op de strook onder je lampen of op je voorbumper?
Mijn Corolla E11 2.0D Project topic! - Te koop

Rij rustig maar gemeen, rij 60 in de 1!
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: WRC rally tuning

Bericht door Marc0 »

de strook onder je lampen volgens mij, alsof het lijkt alsof je een open wrc grill hebt volgens mij..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: WRC rally tuning

Bericht door Linea Sol »

deze bedoelt hij alleen deze op de foto is een Booster wrc GRILL 8-)
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Re: WRC rally tuning

Bericht door BlackE10 »

Ik zou gewoon de echte grille nemen dan. Kost iets meer maar is vele malen mooier
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Johan CRT
Special member
Special member
BerichtenCOLON 965
GeregistreerdCOLON Ma Sep 30, 2002 18:57

Re: WRC rally tuning

Bericht door Johan CRT »

Mee eens, echte wrc grill is idd mooier dan een paar stickers.
http://www.autostyling.nl a http://www.assenberg-sport.nl company

Member of the GT owners group!

If you can still read this, wait till the TViS kickes in..............
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: WRC rally tuning

Bericht door Linea Sol »

;) Maar wel duur :lol:


maar inderdaad heb er zlf ook 1 gehad en is in het ECHT vele malen mooier
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
Denim
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1029
GeregistreerdCOLON Vr Feb 03, 2006 12:40

Re: WRC rally tuning

Bericht door Denim »

ik heb hem ook, het kost wat maar ziet er onwijs goed uit :D ik zie wel dat wevers een andere bumper heeft als mij en die vin ik eigenlijk wat mooier, toch maar eens achteraan gaan :twisted:
Toyota Corolla E11 WIW
Deathride1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON Zo Dec 31, 2006 20:00

Re: WRC rally tuning

Bericht door Deathride1 »

Ondertussen is mijn auto waarschijnlijk al terug voorzien van een standaard onderplaat. Eerst morgen zien wat het geeft. Misschien staat het zo ook wel mooi.
Zoniet, zoek ik alsnog verder naar een wrc grille
BUTTON_POST_REPLY