maar Vrijdag lieten ze zien wat voor auto er volgende week werd gepimped !
is laatste aflevering, dus ze deden extra goed hun best
maar tog leuk om te zien wat ze met deze Rolla gaan doen lijkt mij
Groeten Erwin
ModeratorCOLON Moderator

redbaron schreefCOLONnou beter? heb vrijdag stukjes gezien maar vind ze nogal hardhandig bumpers ed eraf halen, zoude ze by mijn auto niet moeten doen.

die heb ik nog, heb tegen ze gezegd dat ik die bumpers in orginele staat terug wilde als ze niet zouden gebruiken. dus van de week die spoilers maar eens te koop zettenMarc0 schreefCOLONyeah right, alsof jij je oude bumpers opgeeft met spoilerpakket om hem daar zo te laten veranderen

Robbie F schreefCOLONdie heb ik nog, heb tegen ze gezegd dat ik die bumpers in orginele staat terug wilde als ze niet zouden gebruiken. dus van de week die spoilers maar eens te koop zettenMarc0 schreefCOLONyeah right, alsof jij je oude bumpers opgeeft met spoilerpakket om hem daar zo te laten veranderen

zal ik eens over na denken want ik heb nog wel wat kosten, want de motorkap is niet naar mij smaak :SErwinGtsi schreefCOLONwat moet je voor achterbumper hebben ?

Amen!!BlackE10 schreefCOLONAls het de mijne was geweest had ik de sleutels niet gegeven.

tjah, niks is zo veranderlijk als een mens hé. leuke is dat ik zelf wel wensen mocht opgevenBlackE10 schreefCOLONAls het de mijne was geweest had ik de sleutels niet gegeven.
Ik verwacht van robbie hetzelfde

Ben ik wel met je eens. Genoeg autofanaten die graag spoilers zouden hebben maar financieel niet verder komen dan een tankdopsticker. Heb een aflevering gezien dat ze en SLK Brabus gingen verbouwen. Ook een splinternieuwe auto hebben ze gehad. Technisch gezien maakt dat weinig verschil voor t programma zelf.Furr schreefCOLONOp zich leuk programma maar er worden altijd autos gestyled voor OF huisvrouwen die niet eens om zon auto geven OF van die ballo's die geld zat hebben, waardeloos!
Laat ze jongelui helpen met "stylen"

Ik geloof het lekker toch niet.Robbie F schreefCOLONtjah, niks is zo veranderlijk als een mens hé. leuke is dat ik zelf wel wensen mocht opgevenBlackE10 schreefCOLONAls het de mijne was geweest had ik de sleutels niet gegeven.
Ik verwacht van robbie hetzelfde

klopt, mis af en toe "de heilige koe"van vroeger volgens mij een tijdje met julia samuels. vond "de garage"ook wel geinig maar af en toe ook ver afdwalen.Martijn schreefCOLONBen ik wel met je eens. Genoeg autofanaten die graag spoilers zouden hebben maar financieel niet verder komen dan een tankdopsticker. Heb een aflevering gezien dat ze en SLK Brabus gingen verbouwen. Ook een splinternieuwe auto hebben ze gehad. Technisch gezien maakt dat weinig verschil voor t programma zelf.Furr schreefCOLONOp zich leuk programma maar er worden altijd autos gestyled voor OF huisvrouwen die niet eens om zon auto geven OF van die ballo's die geld zat hebben, waardeloos!
Laat ze jongelui helpen met "stylen"
Van alle Nederlandse autoprogramma´s vind ik dit toch een van de leukste/beste. Gek op Wielen met Bavo Galema is ook wel grappig om te kijken. De rest (zoveelste versnelling, RTL Autowereld, enz.) is zó commercieel. Lijkt meer een groot reclameblok.
Topper blijft natuurlijk Top Gear van de BBC!