Hallo,
Is er iemand die tegen vergoeding mijn voorscherm kan en wil spuiten in de kleur; 199 Polar Silver
Groeten,
Dennis
R.V. scherm spuiten
ModeratorCOLON Moderator
-
.Dennis
- Newbie

- BerichtenCOLON 28
- GeregistreerdCOLON Zo Sep 03, 2006 20:43
R.V. scherm spuiten
E11 1.3i 16v - 4E-FE // LB '98 //
-
RedE10
- Junior member

- BerichtenCOLON 108
- GeregistreerdCOLON Ma Jul 03, 2006 10:02