R.V. scherm spuiten

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
.Dennis
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON Zo Sep 03, 2006 20:43

R.V. scherm spuiten

Bericht door .Dennis »

Hallo,

Is er iemand die tegen vergoeding mijn voorscherm kan en wil spuiten in de kleur; 199 Polar Silver

Groeten,

Dennis
E11 1.3i 16v - 4E-FE // LB '98 //
RedE10
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON Ma Jul 03, 2006 10:02

Bericht door RedE10 »

Hej!

Ik heb je een p.m gestuurd!,.... :wink:

gr; RedE10
Mijn website: http://www.jlpaints.nl


Hard voor weinig nooit chagerijnig
BUTTON_POST_REPLY