Aankoopadvies E11 GTS-i

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
rene
Special member
Special member
BerichtenCOLON 793
GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49

Aankoopadvies E11 GTS-i

Bericht door rene »

hallo medeforummers

morgen vroeg ga ik kijken naar een e11 gts-i. nu is de prijs vrij laag. kan er iets extreems aan de hand zijn?

hij heeft 160 dkm gelopen. verdere specs weet ik zo niet. alleen dat er een kras opzit bij de motorkap en spatbord en een beschadigde velg.

hij staat op marktplaats, schade auto's corolla. heb hem namelijk een belletje gegeven.

het is idd wel een rare plaats om de auto te verkopen.

alle info welkom

groetjes rene
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
rene
Special member
Special member
BerichtenCOLON 793
GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49

Bericht door rene »

Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
Robbie F
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4544
GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40

Bericht door Robbie F »

hey hallo

ligt er natuurlijk helemaal aan hoe diep de kras is :wink:
ik heb hem ook zien staan op marktplaats idd. maar er staan geen foto's op van de schade en hij staat natuurlijk niet voor niets onder schade auto's :wink:
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
rene
Special member
Special member
BerichtenCOLON 793
GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49

Bericht door rene »

ha robbie

dat is waar. en als ik krassen hoor denk ik toch direct aan de spuiter.

maar kun je er nog ergens aan zien dat ie bijvoorbeeld een flinke klapper heeft gehad en dat ie nu bv krom of slecht is

groeten rene
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
Robbie F
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4544
GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40

Bericht door Robbie F »

hey hallo

kijk ff hoe de deuren sluiten, en de naden controleren van de deuren hoe groot ze zijn etc. kijken of de koker balken mooi gespoten zijn of beschadigt zijn. kijken of er in de afgekitten hoeken van plaatdelen scheuren zitten etc :wink:
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Robbie F
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4544
GeregistreerdCOLON Di Feb 10, 2004 21:40

Bericht door Robbie F »

hey hallo

om af te dingen zou ik beginnen over de scheurtjes in het leer van de stoelen en kijken of de airco wel werkt :wink:
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
rene
Special member
Special member
BerichtenCOLON 793
GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49

Bericht door rene »

ja het leer is wel erg dramatisch he.

is daar nog wat vervangends voor te krijgen?

de airco krijgt ook een check

en de andere punten zal ik zorgvuldig naar kijken.

nog meer problematiek?
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

ermee rijden, kijken of die beschadigde velg niet iets aan je ophanging heeft verneukt of stuurinrichting ( heb nog niet naar de link gekeken dit zeggende..)
en kijken onder de kap, kijk of de naden van de motorkap netjes idd overkomen enz..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
ae82_gt
President member
President member
BerichtenCOLON 2430
GeregistreerdCOLON Wo Sep 01, 2004 17:23

Bericht door ae82_gt »

Kom maar effe langs op het werk jongen!!!!!!
Member of the GT Owners Group!
rene
Special member
Special member
BerichtenCOLON 793
GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49

Bericht door rene »

heej rene

daar had ik nog even niet aan gedacht.

nou misschien dat ik morgen wel even langs toer
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
lillytjuh
President member
President member
BerichtenCOLON 2468
GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11

Bericht door lillytjuh »

afdingen op het intrieur!!!!!!!! is niet meer aan te komen denk ik of je moet veel geluk hebben en opnieuw laten bekleden is heeeeellll duur!
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!

blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
toebel
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON Za Sep 11, 2004 12:26

Bericht door toebel »

deze staat al wel heel erg lang te koop, als ik het goed heb.
Corollacomfort
Special member
Special member
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON Vr Apr 28, 2006 09:55

Bericht door Corollacomfort »

link is al weg :(
Opel Astra Wagon 1.9 CDTI 74 KW
rene
Special member
Special member
BerichtenCOLON 793
GeregistreerdCOLON Di Jan 03, 2006 20:49

Bericht door rene »

Corollacomfort schreefCOLONlink is al weg :(
dat kan kloppen :D we hebben er een zusje bij :D :D :D
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
Corollacomfort
Special member
Special member
BerichtenCOLON 880
GeregistreerdCOLON Vr Apr 28, 2006 09:55

Bericht door Corollacomfort »

gefeliciteerd! ennuh... FOTOOOOOOOOOOOOOOO'S !! :lol: :D
Opel Astra Wagon 1.9 CDTI 74 KW
ae82_gt
President member
President member
BerichtenCOLON 2430
GeregistreerdCOLON Wo Sep 01, 2004 17:23

Bericht door ae82_gt »

Gefeliciteerd met je aanwinst, ik hoop dat je er veel plezier mee zult hebben.
Member of the GT Owners Group!
sybren
President member
President member
BerichtenCOLON 2061
GeregistreerdCOLON Za Mrt 04, 2006 20:11

Bericht door sybren »

fotooooooooooooooooo's :D
g6-R -->civic sport---> civic hybrid----) civic 1.8i-vtec type S
BUTTON_POST_REPLY